/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Printvenlig tv-guide
Fra : Palmen
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 24-03-09 13:14

Findes der mon en tv-guide på nettet, som er printvenlig ! - og hvor man kan få et ugeprogram over ens favoritkanaler, selvom det nok vil fylde et par sider

Er der nogen der har kendskab til en sådan side ?

Har selv søgt forgæves.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-09 13:28
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-03-09 13:47

www.dr.dk - de har vist stort set alle kanaler, og man kan vælge med afkrydsning i venstre side hvilke kanaler man vil seprogrammer for, og nederst på siden til venstre er der et lille pring-ikon der laver siden printvenlig.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-03-09 16:03
Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 24-03-09 21:48

Alle jeres sider er ingenting i forhold til min favorit - til glæde for ALLE!

www.tvidag.dk

Fantastisk side!!

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-09 23:49

Citat
Alle jeres sider er ingenting i forhold til min favorit - til glæde for ALLE!

'Palmen'
søger en Printvenlig tv-guide,.. med et Ugeprogram

det er lidt svært med TVidag.dk (gælder kun "næste 4 timer" samme dag)
det gør det umuligt at indstille DVD / video optager for imorgen,.. Tor. - Fre osv.

derimod opfylder følgende link,.. 'Palmens' ønsker om et printervenlig ugeprogram,
samtidig kan der søger i specielle genre,.. som fx Sport, film, børneprogrammer, osv.

http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten/w3c/epg.asp

http://ontv.dk/

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-03-09 00:50

Hej Palmen.

Jeg bruger ONTV.dk. Uden reklamer koster det, så vidt jeg husker, kun 89,00 kr om året. Måske noget for dig?

MKH

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 25-03-09 08:07

Tak for svaret EA_HS og tak til Heller også.