/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Region fri til WinDVD
Fra : PowerRanger
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 03-04-03 10:20

Er der nogen som kender et program som kan "fixe" WinDVD så softwaren bliver kodefri??
Har fundet nogle stykker, men det er alle nogen som er trial-versioner og derfor ikke virker efter en periode, og sådanne programmer er jeg ikke interesseret i. Programmet skal selvf. være lovligt og gratis og ikke trial!

PS: Har prøvet DVD region-killer 2.7 uden held...

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 03-04-03 12:54

Når et program skal "fixes" er det jo altså ikke ligefrem lovligt.
Der findes flere andre programmer. Se f.eks Regional Settings Changer på http://www.crackz.ws/r2.htm (advarsel: popups mm)

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 03-04-03 13:09

Hmm.. det er nu ganske lovligt, men kan være jeg skal omformulere mig.

Jeg søger et program så WinDVD kan afspille alle regioner uden at blive låst efter 5 skift. Programmerne findes og er ganske lovlige. Har prøvet Remote Selector 2.11, som virker fint, men det var trial-versionen som kun virker i 5 minutter.. og vil man have den fulde version koster det jo...

Anyone??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-04-03 13:41

Hej PowerRanger

Denne skulle kunne gøre tricket, hvis du ikke allerede prøvet det

http://home19.inet.tele.dk/superfly/Pages/dvd_region.htm

mvh srhansen

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 03-04-03 16:57

Øh... der står den ikke virker på WinDVD???

Kommentar
Fra : kummel

Dato : 03-04-03 17:03

regionel settings charger som jeg henviser til er sådan et program du snakker om....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-04-03 17:04

Hmm. Der står da ellers:

Citat
DVD region virker også på andre DVD programmer end lige WinDVD.

Hvor læser du det henne ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 03-04-03 17:21

Jeg læser den som om, at den virker på alle andre DVD programmer END lige WinDVD. Men ville da lige prøve at hente programmet og så prøve, men det kunne jeg ikke; Linket ender blindt!

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-03 17:22

PowerRanger,

Har du prøvet DVD Genie...

Ved ikke om det virker på WinDVD, men det virker i hvert fald på CoolDVD, og det har så du kan ændre settings på WinDVD, men som sagt ved jeg det ikke, for jeg har aldrig prøvet det

Find det på: http://www.inmatrix.com

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-04-03 17:56

Hej igen

Ja linket ender blindt
Jeg har dog fundet den en andet sted plus lidt omtale :

http://www.hellasystems.de/ftp/Utilities/System/DVDRegion/dvd-region-free.htm

og ja den virker også på winDVD

linket på denne side er heller ikke særligt godt, men du kan hente den direkte fra deres arkiv her:

http://www.hellasystems.de/ftp/Utilities/System/DVDRegion/

Og den har jeg downloadet, god fornøjelse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 03-04-03 19:02

Til ostemanden:
Lader til at DVD-Genie virker, kan i hvert fald resette den tæller som tæller ned når man skifter region. Jeg skal lige teste den lidt mere..

Til srhansen:
Linket virker, og det gør programmet også, men det er jo en trial-version! Og sådanne interesserer mig ikke... skulle jo gerne kunne bruge det efter 30 dage..

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-04-03 19:39

Ahr for pokker da også sorry

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : PowerRanger

Dato : 07-04-04 10:59

Tak for svaret ostemanden.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 07-04-04 14:44

hmm... jotak, men accepten kom faktisk et helt år efter du stillede spørgsmålet... Havde du bare glemt det, eller er du blevet færdig med at teste programmet?

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 07-04-04 19:13

Jeg havde glemt det... fandt det da jeg gik spørgsmålene efter...