/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tydelig tegn på skizofreni
Fra : jangchr
Vist : 1196 gange
400 point
Dato : 23-03-09 21:29

Her er et tydeligt tegn på skizofreni eller personlighedsforstyrrelser http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=133949

Man kan sgu ikke engang svare på et indlæg uden at få skyld for at havde en profil i et andet forum,manden trænger sgu til at søge læge inden det går helt galt for ham

Eller hvad synes i kandu`er ???????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-09 21:41

Her kan du se hvad der er rigtig skizofreni.
Jeg syntes ikke det er noget at "spøge" med
http://www.psykiatrifonden.dk/sygdomme/fakta/skizofreni.html

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 21:42

Nej vel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-09 21:47

Rent faktisk syntes jeg ikke det er spor behageligt at folk mundhugges herinde.
Man skulle ikke tro det er voksne mennesker der færdes i dette forum indinellem.
Vi er vel her for at hjælpe hinanden og ikke "råbe" og nedgøre hverandre.
Jeg bliver sq så ked af det når folk opføre sig sådan

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-03-09 21:47

hurra for tolerancen og forskelligheden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-09 21:52

Hmmm.
Ja måske nok granner
Men det kan godt blive for meget af det gode.
Og det syntes jeg det er her.
Men man har da lov at have sin egen mening og det skal jeg love for der har været givet udtryk for de sidste dage.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 410 point
Dato : 23-03-09 21:54

Tag det roligt jangchr - du kan se de 2 første indlæg i denne tråd http://kandu.dk/spg126921.aspx og så hans klynkeri her http://www.kandu.dk/Spg126924.aspx så du er på sporet når du skriver
Citat
tegn på skizofreni

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 21:55

Citat
Rent faktisk syntes jeg ikke det er spor behageligt at folk mundhugges herinde.
Man skulle ikke tro det er voksne mennesker der færdes i dette forum indinellem.
Vi er vel her for at hjælpe hinanden og ikke "råbe" og nedgøre hverandre.
Jeg bliver sq så ked af det når folk opføre sig sådan

Han får bare tilbage af samme mønt som han selv begyndte med,plejer ikke at svine folk til,men der er grænser for,hvad jeg gider at finde mig i

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-09 21:58

Nu e det altså rent generelt jeg mener....ikke kun hvad du hentyder til

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 21:59

Citat
Tag det roligt jangchr - du kan se de 2 første indlæg i denne tråd http://kandu.dk/spg126921.aspx og så hans klynkeri her http://www.kandu.dk/Spg126924.aspx så du er på sporet når du skriver
Citat
tegn på skizofreni
[Hahahahaha]

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-09 22:07

Hvad jeg mener??

Tja.... hvis i havde siddet sammen i det virkelig liv, havde i fundet ud af det med det samme, og sikkert kunne snakke jer ud af det på en "fornuftig" måde-- da det drejer sig om misforståelser

Men nu hvor det er det skrevne ord, gemt bag profilnavne, får i det blæst op i en "toneart" i nok
ikke ellers ville have brugt

Som jeg plejer at sige/skrive.... skal i slås herinde, så gå udenfor

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 22:12

Citat
Tja.... hvis i havde siddet sammen i det virkelig liv, havde i fundet ud af det med det samme, og sikkert kunne snakke jer ud af det på en "fornuftig" måde

Han havde sgu fået et par flade

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-09 22:22

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-09 22:22

Citat
Han havde sgu fået et par flade

Ej altså, jeg tror det skal være et par kolde fra kassen

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 22:26

Citat
Ej altså, jeg tror det skal være et par kolde fra kassen [Blink]

Bagefter,når han har givet en undskylding

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-09 22:41

Netop..........han siger undskyld, og du giver bajere

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 22:45

Citat
Netop..........han siger undskyld, og du giver bajere [Tømmermænd]

Efter et par kindheste så

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-09 22:47

IIh nu bliver jeg sgu snart så sur, at jeg banker dig

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 23:12

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-09 23:23

Selv tak jangchr lad os komme ud af tråden inden Nordsted1 gør alvor af
Citat
IIh nu bliver jeg sgu snart så sur, at jeg banker dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-09 23:34

Ja pas bare på.............ehm.... mon nogen vil bemærke hvis jeg begynder at tæve en papegøje og et skilt