/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth Dongle og T68i
Fra : mfalkh
Vist : 309 gange
80 point
Dato : 03-04-03 09:46

Hej
Jeg er den heldige ejer af en Ericsson T68i, og har nu købt en Allnet ALL1572 bluetooth dongle, MEN jeg kan ikke finde telefonen når jeg søger efter den fra pc'eren eller pc'eren når jeg søger efter den på telefonen.
Jeg har ingen problemer med at parre mit headset til telefonen så bluetoothen skulle virke som den skal på telefonen ....

HJÆLP

Mvh

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-03 10:15

Er din PC forberedt til Bluetooth? Hvis ikke, skal du ud og investere i et kort til din PC

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 03-04-03 10:26

Følger der drivers med til adapteren eller detekterer Windows den automatisk?
Hvilken Windows version bruger du?
Har du tjekket om adapteren er dukket op under devices i Windows?

mvh/HJP :

Kommentar
Fra : mfalkh

Dato : 03-04-03 19:41

jeg har installeret software og drivere som fulgte med adapteren - og der er dukket adskillige bluetooth serial porte op..
Jeg benytter Win2k pro...

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 03-04-03 21:48

Tja. Så tror jeg ikke jeg kan hjælpe meget mere. Jeg har ikke den store erfaring med Bluetooth (endnu).

Kan man starte et stykke program op og tjekke om der er indgående forbindelser til adapteren?

Jeg har tidligere haft problemer med min laptop og brugen af et USB-kabel til min T65. Problemet opstod når jeg havde installeret Logitechs mouse driver. Den satte sig på USB-porten, så kablet (telefonen) godt nok dukkede op under devices, men selve programmet kunne ikke få forbindelse til telefonen.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 12:41

Konflikter ??

Kommentar
Fra : mfalkh

Dato : 13-04-03 19:48

Jeg har fundet "fejlen" - driverne skulle opdateres med de nyeste...
Problemmet var at den medleverede cd harvde de nyeste drivere til min "dongle", men jeg fandt ud af at næsten alle Bluetooth dongle har samme chip og derfor også drivere.
Jeg installerede derfor nogle nyere drivere til en anden dongle - og pludseligt virkede alt upåklageligt....