/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Blokere reklamer IE7pro
Fra : o.v.n.
Vist : 1264 gange
150 point
Dato : 22-03-09 19:04

Hej er der en eller flere af jer som kan hjælpe med at indstille IE7pro i Internet Explorer ?
Jeg bruger selv Firefox og ikke problemer med at blokere for reklamer, men en jeg hjælper med computer, vil bruge Internet Explorer men irriteres af reklamer på diverse internet sider, det er ikke popop reklamer, men ganske almindelige reklamer som i kender fra mange sider, jeg har installeret IE7pro på computeren og ativeret reklame blokering, der er stadig nogle reklamer findes der et filter til programmet, som jeg har overset ? Eller skal man virkelig ind på hver enkelt reklame og blokere ?
AdBlock plus på Firefox er effektiv, er IE7pro lige så effektiv, når man har lært at indstille tilføjelsen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-09 19:05

Citat
der er stadig nogle reklamer

Du kan aldrig HELT blokere - det kommer jo an på hvordan de er lavet....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-03-09 19:07

Jo det kan jeg med Adblock plus og de rigtige filtre, findes der filtre til IE7 pro som man kan abonnere på ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-09 19:09

Har aldrig hørt om det

Bruger selv Pro og har ikke reklameproblemer.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-03-09 19:34

Jeg blokerer reklamer ved den sikkerhed jeg sætter i Windows firewall. Min er sat til lettere forhøjet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-09 22:00

Du kan os bruge HOST
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

her er en liste over hvad der kigges efter
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.txt

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-03-09 22:11

Jo det er jo også en mulighed, men jeg har mistanke om at jeg selv skal ind og tilføje, og ikke kan bruge den færdige liste i det her tilfælde, den er vist mest til blokering af skadelige sider og reklamer, ikke de "fredelige" som er for eksempel på Yahoo, jeg for søger sikkert med flash blokering, den kan så blokere for film som brugeren godt vil se, det er lidt vanskelig når der ikke findes nogen liste man kan abonnere på, lige som med AdBlock plus, jeg har ikke en eneste reklame på min Yahoo side, måske han kan overtales til at bruge Firefox, nu når der ikke findes en færdig løsning med Internet Explorer

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 150 point
Dato : 23-03-09 00:43

ikonet når der er et vindue åbent

højreklik så vises menuen

flue i aktiver reklamefilter og aktiver flashblokering

sov godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-09 00:45

hov før jeg lukker der skal også lige klikkes på indstillinger og flue i ad blocker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-09 01:23

Det lyder brugbar Miritdk, men nu kommer næste problem: Hvor hulen er IE7pro ikonen, vi har opdateret til Internet Explorer 8 og den sædvanlige ikon er der ikke

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-09 01:46

Tak for svaret miritdk. det hjalp lidt og der skulle lige ændres i Indstillinger i IEpro som den hedder nu til Internet Explorer 8, og sættes til Bred område ved ikon, før den gad vise sig i Internet Explorer 8 på Vista

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-09 09:10

selvtak - sorry jeg var kun kort online igår men godt du fandt ud af resten