/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
hjælp til bil trods rki???
Fra : juljam
Vist : 1053 gange
20 point
Dato : 21-03-09 21:56

Hej. Jeg stod i rki for mange år siden men arbejdede mig ud af det og har den dag idag en del penge i hånden. Jeg havde dengang stort behov for bil til at beholde mit arbejde og havde 2 små børn og kone, men ingen steder ville hjælpe mig med at afdrage på en billig bil. Jeg var jo stemblet som et dårligt menneske. Jeg mener alle fortjener en chance og nu jeg har mulighed, vil jeg gerne hjælpe andre der står i ligende situation, så skriv menneskeligheden er endnu ikke død.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-03-09 22:37

???? Hvad havde du tænkt dig ??
Skulle folk her skrive til dig og låne penge.
Ja du må meget undskylde .......men undskyld det lugter lidt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-03-09 22:39

OK kom med en million

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-03-09 01:57

Der er nogle stakkels finansfyrster i USA der nu bliver brandbeskattet af skatteyderbetalte bonusser, hjælp dem i stedet.

Gem dog pengene, så kan Du hjælpe børnene og/eller børnebørnene hvis de kommer ud for en lignende situation.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-09 08:05

Kan man ikke betale sine regninger? Så har man HELLER IKKE råd til bil.

Om man SKAL bruge en sådan, er lidt af et definitionsspørgsmål:

Kan du ikke arbejde uden en bil? Mig bekendt findes der andre løsninger: Offentlig transport, knallert eller cykel.

En privat bil er i 99% af alle tilfælde en luxus og et prioriteringsspørgmål.

Luxus må man undvære, hvis man ikke har råd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-09 08:10

Ps. At LÅNE sig til luxus er ikke en farbar vej her i livet
Dette er tilsyneladende ikke gået op for en stor del af den danske befolkning
..og nu piver de alle ...og vil have 'hjælpepakker'
Hvor Herre bevare os
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-03-09 08:50

Jeg skal have min 4 år gamle bil sat om. Jeg vil gerne hjælpes med 100.000 kr til 1,5% i rente, afdragfri de første 3 år.

hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-09 09:01

idioten skal bare blære sig.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-03-09 09:46

Hvis du mener det ærligt, så tror jeg ikke jorden er klar til een som dig endnu, desværre. Men "typer" som dig findes der da rundt omkring.

Kommentar
Fra : juljam

Dato : 23-03-09 08:40

hmm ærgeligt at I ser sådan på tingene. Ville bare række en hjælpende hånd ud, ikke andet. Men at det bliver misforstået, er rigtig trist. Der findes flinke mennesker, der ønsker fred og ønsker at hjælpe andre. Det er åbenbart bare ikke så tit man støder på dem, kan jeg forstå via jeres indlæg. Trist....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-09 12:05

Der er mennesker som har været så godtroende, at låne penge ud til ...en dårlig betaler.

Takken er at vedkommende brokker sig over ...ikke at kunne låne yderligere.

Er dét at være 'flink' og 'hjælpsom' ???

Dét har jeg svært ved at få øje på.

Dette 'hjælpsomme' menneske vil nu rådgive andre dårlige betalere til, at berige sig yderligere på andres pengepung og godtroenhed.

Jeg må le

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : juljam

Dato : 23-03-09 18:25

folk kan have været ude for en uheldig situation hvor han/hun er blevet fyret fra sit arbejde / sygdom og i en periode ikke kunne betale sine regninger. Skal disse mennesker ikke have en chance. De betaler nok af på gælden, men den kan være stor og vare årevis. Derfor!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-09 11:22

Rolig nu. Jeg har selv skyldt 160.000 kr. pga. en 'arv'. Betalte tilbage over 10 år ved at lave en afdragsordning. Så kommer man nemlig IKKE i RKI !!!

Man kommer kun i RKI hvis man misligeholder/(ignorerer) sine betalinger.

Hvis man iøvrigt spænder sin økonomi så hårdt op, at man ikke kan klare sig ved f.eks. arbejdsløshed eller under sygdom? Tjaeh... så ligger man, som man har redt.

Verden er ikke en gavebod ...for alm. mennesker. Så ska' man da hedde Finn Nørbygaard ..eller noget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kamila34

Dato : 12-05-09 15:57

hej.jeg er kvinde 35 år alene med 1 barn.jeg kom i rki og vil maget gerne beteler mit geld hurtig .jeg vil låne 100.000 kr så kan jeg beteler kun et sted.hjelp hjelp hjelp mit e-mail er jessica32@jubii.dk hilsen fra mig

Kommentar
Fra : kamila34

Dato : 12-05-09 16:01

jeg er alene mor med et barn som bor i københavn.jeg brug for akut lån på 100.000 kr jeg stå i rki og kan ikke beteler mange sted.jeg vil låne penge så kan jeg beteler et sted.jeg bor i lejlighed og har ikke familie i danmark.men hvis jeg beteler de 100000kr så vil jeg maget gerne beteler de tilbage et sted.hilsen kamila34 mit e-mail hvis du har god tilbud til mig jessica32@jubii.dk hjelp

Kommentar
Fra : kamila34

Dato : 12-05-09 16:03

hjelp alene mor som har brug for hjelp med 100.000 jeg vil går nesten alt for de lån jessica32@jubii.dk

Kommentar
Fra : kamila34

Dato : 12-05-09 16:07

jeg er så kad af de.jeg har brug for akut hjelp jeg vil maget gerne låne 100.000 kr med kontrakt på.jeg har ikke betelt husleje nu hjelp jessica32@jubii.dk