/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Telia ..
Fra : Mis90
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 21-03-09 12:43

Hejsa. Jeg har telia. Når jeg har min telefon slukket, vil gerne have en sms, med hvor der står hvem der ringet, imens telefonen har været slukket.. Kan man det? I nogle andre telefon selskaber, kan man det. Man behøves ikke at sætte den til, den gør det automatisk. Kan man også det med telia? Hvis ja, hvordan?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-03-09 12:55

Øøh...
Er der telefonsvarer tilknyttet abonnementet, og er det slået til ??

Ring til servicenummeret som står i Dit abonnemet.

Og skriv mere forståeligt næste gang !!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-03-09 13:03

Det kan man sagtens. Du skal blot gå ind i menuen på din telefon, under beskedindstillinger. der er der et punkt der hedd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-09 13:12

Det er IKKE telefonen der bestemmer det - det er dit abo (teleselskab)....

Så du må læse hvad der er med der....

M1 giver f.eks. automatisk en sms hvis der har været opkald medens telefonen var slukket, men det er forskelligt fra selskab til selskab (abo til abo)

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 21-03-09 14:25

hvad ville folk gøre uden mobil ??de begik nok selvmord,,du skal se ,at hvis det er noget vigtigt ringer de nok igen,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-03-09 14:30

Rar at have, og en del af mit job.

Men jeg selv bruger den kun som telefon og hader SMS som pesten, hvis folk vil noget kan de sgu ringe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-09 15:29

Eftersom såkaldte fastnettelefoner stille og roligt UDGÅR er man efterhånden mere og mere TVUNGEN til mobil eller IP

Inden længe render hele jordens befolkning rundt med en øresnegl der har det hele "indbygget"

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-03-09 17:02

Næh, den bliver implanteret ved fødslen, sammen med den chip vi nu bruger til hunde.....genbrug

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-09 17:13

Så mangler der bare en "scannersatellit" - så er der ved at være check på folk