/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
pdf fil
Fra : nilsen
Vist : 868 gange
300 point
Dato : 21-03-09 11:04

gd
Jeg har fået en pdf fil oversendt som skal legges ud på min hjemmeside., det er imidlertid et ord somer fejl og som skal forandres i denne pdf filen, hvordan gør jeg det??
Nilsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 11:13

Be'r dem som har lavet PDF om at lave det om, eller købe Adobe Acrobat, og så selv gøre det!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-09 11:28

Der findes diverse "gratis"programmer der kan ændre det tilbage til noget skrivbart....

Problemet er blot at det med 99% sandsynlighed laver ANDRE fejl i stedet...

Så som klaudi skriver - få "producenten" til at ændre det.....

Hvorfor er det overhovet sendt som pdf hvis det skal bruges til "andre" ting...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-03-09 12:16

du kan jo prøve med cute.pdf.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 21-03-09 17:17

du kan bare: åbne pdf filen og markere hele filen [Ctrl+a] og kopiere [crtl+c]
der efter laver du en ny side i FrontPage og sætter indholdet ind [crtl+v]
så kan du redigere teksten efter behov.
skal du have den som pdf kan du åbne den gemte html fil og (udskrive) den som pdf.
du kan bruge Pdf Factory til at gemme med
http://www.softpedia.com/progDownload/pdfFactory-Download-5327.html

mvh. Mad-Nuser