/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE8 sletter cookies
Fra : stl_s
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 20-03-09 16:53

IE8 sletter alle mine cookies når jeg lukker den ned, uden at jeg har bedt den om det. Det irriterer mig grusomt . Andre der oplever det samme, eller har en løsning?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-03-09 16:58

Jeg har ikke brugt IE i flere år.

Prøv at kigge under indstillingerne.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-03-09 17:02

Hallo Luffe. Det har jeg da selvfølgelig gjort. Den er ikke sat til at slette dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-09 17:14

Det kan sættes/rettes i IE8 under menu'en; 'Skjoldet' ...øverst: Slet Browserdata...

..eller: CRTL + Skift + Del ..tasternene, trykket ned samtidig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-09 17:15

Ps. Du skal nok fjerne 'øverste' flueben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-03-09 17:19

Hej Molo . Er nok mig der er dum, men hvilket "skjold"?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-03-09 17:20

Hovsa, stl_s ......og hej.

Jeg så kun spørgsmålet og ikke hvem der spurgte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 17:21

Der er flere med samme problem og det relaterer tilsyneladende til at den er sat til at slette "history" ved lukning - derved ryger også cookies.....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-03-09 17:28

Men jeg kan stadigvæk ikke finde hvor man slår den idiotiske funktion fra

Citat
Hovsa, stl_s ......og hej.

Jeg så kun spørgsmålet og ikke hvem der spurgte.

Alt forladt Luffe

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 20-03-09 17:32

Dét: 'Sikkerhed' (Alt + E), placeret mellem; 'Side' (Alt + I) og 'Værtøjer' (Alt + U)

</MOLOKYLER>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 17:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-09 17:35

Det ér nu også ret misvisende, at punktet hedder:

Bevar data om favoritwebsteder ...osv.

..når man sletter disse oplysninger, hvis man SÆTTER fluebenet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-03-09 17:39

Molo og Refi takker, men jeg har ikke slået InPrivate til, så det er vel ikke der problemet er, eller?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 17:49

Citat
To make sure cookies are retained for certain sites, users will have to add those sites to their Favorites list.

Har du også tilføjet de sider du bruger oftest ?????

IE8 har åbenbart stadig en del der endnu skal rettes

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 20-03-09 18:05

Så faldt tiøren. Alt+e og så væk med fluen ved InPrivate filtering.

Tak for svaret molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-09 20:18

Iøvrigt stl_s -> Prøv; at skrive: about:InPrivate ..i IE8's adresselinje

...men det er i småtingsafdeligen.

Tjek mere på:

http://browserspy.dk/

..og se forskellen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-03-09 00:57

Tak molo, men lidt for sent nu. Drønede IE8 ud, og venter til de har fået rettet nogle fejl ved den. Chrashede for meget, bla