/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Amiga side
Fra : Klix
Vist : 519 gange
64 point
Dato : 02-04-03 21:18

Hey herinde ]

Jeg har nettop fundet en Amiga emulator ( Winau ) det nyeste og magler nogle spil til den....Her er mit Spørgsmål...er der nogen som kender en god hjemme side til amiga spil

Amiga er Cool nok når man er opvoksed med én i hjemmet !

Accepteret svar
Fra : CyberFish

Modtaget 74 point
Dato : 02-04-03 21:19

http://hjem.get2net.dk/illishar/

Jeg bruger denne side som nr 1..for her har "nørden" fundet alt det du ik behøver at søge efter

Det svar er guld værd syntes jeg da det er en utrolig nem og god side !

Godkendelse af svar
Fra : Klix

Dato : 02-04-03 21:21

Tak for svaret CyberFish.

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 02-04-03 21:22

Ja der er knas med de andre "lager" men du har fundet ud af hvordan det virker på siden....Hygge