/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvorfor kan ej
Fra : randrup42
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 19-03-09 11:07

hejsa er der nogen der ved hvorfor jeg lige pludselig ikke kan se mit dvd drev mere jeg havde lige spillet et spil da jeg tog spillet ud og satte skete der ikke noget.

jeg har en acer aspire 4520
nogen der ved det plz hjælp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-09 11:13

Hvis det er en stationær comp, så kan ledningerne være faldet af.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-09 11:20

genstart pc

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-03-09 11:45

Hvis det ikke afhjælper dit problem som er skrevet tidligere, så prøv følgende:

Gå i Start og klik på Kør > Skriv: Regedit - OK

I det nye vindue tryk CTRL B og kopier/eller skriv 4D36E965 og tryk på Find næste

Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem. – Genstart computeren

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 19-03-09 12:57

der er ikke noget upperfilters eller lowerfilters det er en bærbar

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-09 13:00

Har du afprøvet det jeg skrev ???

Ellers prøv at lav en systemgendannelse fra en dato før problemet opstod.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 19-03-09 21:55

Jeg ville checke hardware ved at prøve at boote på en Windows Installations CD/DVD, kan den det fejler hardware ikke noget og det er driver eller registry fejl
Kan den ikke check BIOS'en står til CD/DVD før hardisk i boot sekvens gør den det har du en hardware fejl.

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 20-03-09 20:02

har fundet ud af den men mange tak for svarene

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 20-03-09 20:03

Tak for svaret bentjuul.