/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Download gratis/lovlige film
Fra : Pippi3
Vist : 679 gange
36 point
Dato : 02-04-03 20:43

Hvor kan man downloade gratis og lovlige film på nettet ?

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 02-04-03 20:59

Kender jeg ik lige nogen steder man kan....men prøv at søge på direct connect

www.neo-modus.dk

hent dette program !

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 02-04-03 21:06

øh..................

Hvad er dette neo-modus.dk en Web hoster??????

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 02-04-03 21:20

Tjaaee, ligner sådan noget.......

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 02-04-03 21:35

Det er et program hvor du henter på siden og opretter en profil og share dine data et slags gi og tag program

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 02-04-03 22:07

VRØVL!!!!!!!!!

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 02-04-03 22:32

Jeg kan hjælpe, men du bliver nød til at strye "lovlig" fra nspørgsmålet. ;)

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 36 point
Dato : 03-04-03 00:12

Der findes nogle steder du lovligt kan dl film fra. Jeg kan ikke huske adresserne lige nu men hvis du er interesseret så sig til så skal jeg prøve at støve dem op.

Det er dog hverken nye eller populære film du kan finde her. Nærmere nogen du aldrig har hørt om før. Heller ikke alle er gratis, nogle er, men de fleste skal du betale for og kan kun se én gang. Det du skal betale er dog ikke det store.

Hvis du leder efter lovlige, nye film er det nok nemmest at leje dem i Blockbuster :).
Du kan lede langt og længe efter gratis OG lovlige film...

Godkendelse af svar
Fra : Pippi3

Dato : 04-04-03 13:37

Tak for svaret kummel.
Prøv at se og du kan huske addressen.
MVH. Pippi3