/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
strømspareskinne
Fra : steffen15
Vist : 1102 gange
100 point
Dato : 18-03-09 18:18

Hej har fået købt mig en strømspareskinne og har et lille problem... når jeg har slukket min computer er der åbenbart stadig strøm i mine usb stik?? så derfor virker min strømspareskinne ikke... har prøvet at tage usb stikket ud og der virker den... hmm nogle der ved hvordan jeg får ordnet så min computer lukker for strømen i usb stikket nrå computeren er slukket.. har vista

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 18-03-09 18:52

Normalt er det fordi at der er spænding på dine usb stik når pcen er slukket.

Den bedste løsning, syntes jeg, er at købe et kort med ekstra usb stik og sætte i pcen. De vil slukke når du slukker pcen og så for du samtidig flere usb stik at gøre godt med

Ha en god aften

Kim

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-03-09 19:00

Ellers kan du sikkert gå ind i bios og styre om der skal være power på eller ej

Accepteret svar
Fra : video11

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-09 19:22

Du kan også slukke på kontakten bag på PC.en, der slukker du for strømforsyningen og så
slukker spareskinnen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-03-09 19:45

ej 3 gode svar hvad gør jeg??? den første som skriver ip får de point

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 18-03-09 20:00

Du kan også købe en tv-strømskinne. Bare vær opmærksom på, at den kan klare det antal watt din strømforsyning køre med.

Mvh
CiViC

P.S. I nyere pc'er er det ikke altid muligt at indstille slukning af USB i bios.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 18-03-09 20:38

Tak for svaret video11.

Kommentar
Fra : video11

Dato : 18-03-09 22:46

velbekomme og tak for,at det kunne bruges. Så håber jeg din kontakt er let at komme til at slukke.

video11