/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp driver til acer aspire5315
Fra : frederikshavn
Vist : 1141 gange
100 point
Dato : 18-03-09 17:41

Nu har jeg fået install win xp på en acer aspire5315(født med vista home basic)nu mangler jeg bare samplige driver som kan køre xp,er der nogen som ved hvor man kan finde samtlige xp drivere til denne pc?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-09 17:56

Slet ikke sikkert de findes....

Mange bærbare er bygget til ganske bestemte systemer (det meste hardware findes IKKE i løskøb) og kører derfor ikke ordentligt ved skift af system....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-03-09 17:57

Det ser ikke ud til at der findes hos Acer. Kun bios http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5315.html

De andre må du ud og og søge på.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-09 21:50

Du skal bare gå i enhedshåndtering og højreklikke på de enheder der er gule mærker ud for, vælg egenskaber og klik på fanerne indtil du kommer til en knad der hedder hent driver. Tryk på den og så vil maskinen selv finde en driver.

Accepteret svar
Fra : Bittersnaps

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-09 08:18

Det ser ud til, at de kan hentes her: http://www.getpcmemory.com/pc-memory/download-acer-aspire-5315-windows-xp-drivers/

Når de nu er så besværlige at få fat i, så vil jeg anbefale, at du brænder dem alle sammen ned på en CD, så du har dem til en anden gang.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 23-03-09 12:03

Tak for svaret Bittersnaps. nice