/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor får jeg fat i Msngr 8?
Fra : henrikdj
Vist : 444 gange
500 point
Dato : 18-03-09 15:43

Lenovo T60 med WIndows XP SP2

Svarede desværre ja til at opgradere Messenger 8 til Messenger 2009.
Jeg kan ikke logge på selvom messengers eget fejlsøgnings-tool siger der er hul igennem.
Afinstallerede skidtet (gendannelsespunkt virkede som sædvanligt ikke).

Nu vil jeg så reinstallere den foregående version.
Fandt den på www.oldapps.com.
men uanset hvilken af 8-versionerne jeg prøver vil den ha jeg skal opgradere til nyeste efter installationen. Svarer jeg nej kan jeg ikke logge på. Og klikker jeg på 'sign in' siger den jeg skal opgradere.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en installation til en 8-version der ikke opfører sig beskrevet.

mvh
Henrik

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 18-03-09 15:49

Jeg har lige installeret 8.1 en på en bærbar idag... så det kan lade sig gøre, også selv om du fjerner påmindelsen om at der er en nyere version

Gå ned i start, kontrolpanel-tilføj/fjern programmer... ude til venstre, fjern windows komponenter

og prøv så igen.... jeg søgte på google efter msn 8.1+dansk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-09 15:51

I et tilsvarende spørgsmål forleden, blev der foreslået at fjerne msn på denne måde

Åbn KØR og kopier følgende ind:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-09 16:12

Du kan hente gamle versioner her: http://www.oldversion.com/MSN-Messenger.html men jeg gætter på at den hurtig opdaterer til den nyeste version, msn har en ret hård politik med messenger, efter en kort tid kan den gamle ikke bruges mere, så hvorfor stritte imod ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-09 16:13

Min nye version 2009 fungerer fint

Godkendelse af svar
Fra : henrikdj

Dato : 18-03-09 16:36

Nordsted - tak for hjælpen - jeg har nu messenger 8.5 kørende og er logget på!
Ret uundværligt når man nu bor i Qatar.

mvh
Henrik

Kommentar
Fra : henrikdj

Dato : 18-03-09 16:39

OVN - det er ikke spørgsmålet om at stritte imod.
MS har releaset en version SOM IKKE FUNGERER på alle platforme - det troede jeg fremgik klart af mit spørgsmål!!!
Det er da fint den fungerer hos dig - hvad jeg så lige skal bruge den oplysning til.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-09 16:43

Den kører fint på min XP computer om du kan bruge oplysningen eller ikke, det op til dig, men inden længe er du nødt til at bruge den, sådan er det med udvikling