/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
GRATIS
Fra : refi
Vist : 779 gange
10 point
Dato : 18-03-09 13:03

Blot til orientering

http://www.giveawayoftheday.com/picture-collage-maker/

De fleste der besøger siden har nok hentet, men skulle nogen ikke kende den er muligheden der nu.

Et helt igennem udmærket program til kalendere, fotocollager, kort osv...

Der er af og til spørgsmål fra folk der ikke har Works eller Publisher - HER er muligheden for noget tilsvarende.

Desværre ikke på dansk, men billeder taler sit eget sprog

Tips vedr. giweaway har der været masser af - derfor "betaler" jeg gerne for at bringe dette....

PS - DET ER AFPRØVET og virker 100% efter hensigten....

Men husk - KUN IDAG er det gratis....

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 20 point
Dato : 18-03-09 13:15

Citat
PS - DET ER AFPRØVET og virker 100% efter hensigten....
så skal du have 5 glade

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-09 13:19

Takker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-09 13:21

Den dur vist ikke til Linux, men Ubuntu har så mange andre fordele men du alligevel fem stjerner for tippet http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star50.gif

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-03-09 13:23

Det skal skisme da prøves, refi

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 18-03-09 14:28

***** 5 stjerner til dig Refi for et godt tip - selvom du ikke har lagt det som tip.
Bliv endelig ved med at give besked, når der er noget interessant
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-03-09 19:20

fem stjerner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-09 19:41

Stjernestøv

Det er lige før jeg fortryder IKKE at have lavet det som tip

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 18-03-09 19:43

Jeg skal da også prøve det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-09 19:59

God ide

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 21-03-09 12:02

Tak for svaret bentjuul.

Tiden er udløbet