/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
TELEFON ASCOM SØGES
Fra : AG112
Vist : 1031 gange
200 point
Dato : 17-03-09 23:22

HEJ

ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG KAN FINDE EN BRUGT TELEFON DER HEDDER
"SAFIR PLUS BY ASCOM"

JEG SKIFTER TELESELSKAB, OG SKAL AFLEVERE EN TIL TDC.

PÅ FORHÅND TAK.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 18-03-09 00:09

Hej jeg har lige prøvet at kigge rundt, men kan ikke finde nogen, men kan du evt. ikke KØBE den af TDC. Der kan man jo både leje og købe sine fastnet telefoner.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-03-09 00:31

Det billigste er sandsynligvis at betale TDC for ikke at levere telefonen tilbage.

Men vil du ikke være så venlig at få ordnet dit tastatur, caps-lock sidder fast, så alle bogstaver står med stort, det er dels svært at læse og anses for at være meget uhøfligt (at skrive med stort, er det samme som at RÅBE).

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-03-09 05:11

Den omtalte telefon har nok også den fejl at tastaturknapper kan sidde fast, derfor foretrækkes den

For nogle år siden da jeg skulle aflevere en gammel grå med drejeskive påpegede jeg over for dem at de jo blot smed lortet ud, hvorfor så spilde tid for alle parter ?
Nix, den skulle afleveres, ellers kostede det et gebyr på vistnok et par hundrede kroner.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-03-09 07:36
Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-03-09 09:20

DESVÆRRE HELLE BIRGITTE

DEN SKAL HEDDE "SAFIR PLUS BY ASCOM", FOR AT MINE HOVEDTELEFONER PASSER DERTIL, ELLERS VAR DET FLOT FUNDET, TAK SKAL DU HAVE.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-03-09 14:38

Det var da en skam

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-03-09 14:40

JA DET VAR LIGE VED, AT DET VAR DEN, HELLEBIRGITTE.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-03-09 17:05

HVAD MED AT SKIFTE HOVEDTELEFON OGSÅ ??

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-03-09 17:25

JA, JEG BLIVER NOK NØDT TIL AT SKIFTE DET HELE, MEN DETTE FUNGERE NU SÅ FINT.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 18-03-09 17:49

Mon det kan være denne?? desværre er annoncen tilbage til august 08

http://www.jomito.com/Item/?id=727

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-03-09 19:11

TIL NORDSTED 1

TAK FOR LINKET, JEG HAR PRØVET AT RINGE TIL DEM, MEN DE TRÆFFES FØRST I MORGEN, DET VAR ELLERS FLOT FUNDET.

VENLIGST
AG 112

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-03-09 19:19
Kommentar
Fra : AG112

Dato : 22-03-09 15:49

HEJ NORDSTED 1

DESVÆRRE VAR DET IKKE DEN EFTERSØGTE TELF, DENNE HER HAVDE INGEN INDGANG TIL HOVEDTELEFONER.

ELLERS TAK FOR HJÆLPEN

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-03-09 16:23

AG112, har du overvejet at Caps-Lock tasten også kan bruges til at slå caps fra?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-03-09 17:49

Hvor stor tror Du selv chancen er for at finde en sådan ?????

Stik dog hovedet ind i en TDC-butik og hør hvad de kan tilbyde.

Eller send en forespørgsel om ny telefon med almindeligt brev hvor Du har klippet de HELT STORE BOGSTAVER ud af en avis og klistret teksten sammen på papir, så kan andre også få den tvivlsomme fornøjelse at læse meget dårligt dansk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-09 17:52

Jeg kunne godt finde på at købe den telefon der kommer nærmest det du har modtaget fra TDC, de
tjekker ikke særlig grundigt, og smider alligevel tlf ud ved modtagelsen

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 28-03-09 11:49

Tak for svaret Nordsted1.

JEG KØBTE DEN DU HAVDE FUNDET, HÅBER DEN KAN BRUGES, TAK FOR HJÆLPEN.

VENLIGST
AG112