/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musik fra cd til pc
Fra : KingDiamond
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 17-03-09 21:33

Hmmm nu kommer jeg lige med en dum en - måske, men min hjerne blokerer pludselig for noget, som jeg ellers aldrig plejer ha problemer med.

Jeg har nogle cd´er som jeg vil plukke enkelte numre ud af. Jeg vil lægge dem ind på puteren, så jeg kan brænde dem over på en cd til bilen. Men hov - kan sgi ikke huske hvordan jeg gjorde det dengang....Er det normalt ikke bare noget med at højreklikke på de ønskede filer og så vælge kopier - for derefter at lægge dem ind i en ny mappe ?

/Flemming

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-03-09 21:43

jo,men husk at lægge sussi og leo først,ellers virker det ikke.

Kommentar
Fra : KingDiamond

Dato : 17-03-09 21:44

Hmmm men det virker bare ik på den måde.........og har ingen sussi og leo jeg kan teste med desværre

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 17-03-09 21:50

Søg på google efter 'formatoz' og rip dem, med samme og ellers bare brænd dem til en cd.
Enten med XP´s eget eller andet program.

Programmet er gratis og kan næsten? mere end købe programmer

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 17-03-09 21:51
Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 17-03-09 21:52

Ellers smid en pm, så får du alletiders cd-ripper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-09 21:55

Hvorfor dog installere en hel masse...

Det kan da klares med Media Player

Kommentar
Fra : KingDiamond

Dato : 17-03-09 21:57

Jeg sidder og roder med det, men fatter bare nada...Har sgu ik haft probs med det før....
Jeg isætter discen og "åbner".......alle filerne fylder 44 byte - det da ikke normalt ? Kan det være en af de disc man ik kan lægge ind ??

Annuller spørgsmålet
Fra : KingDiamond

Dato : 17-03-09 22:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål