/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
cykelkøb - "panther nostalgi"
Fra : jobestar
Vist : 368 gange
75 point
Dato : 17-03-09 17:14

Hejsa,

der er vel ikke nogen her på kandu.dk med forstand på cykler.

Jeg kigger på den her og synes den ser fornuftig ud.

http://www.cykelbutikken.eu/product.asp?product=2273

PANTHER NOSTALGI HOLLAND HERRE CYKEL

læste også et sted engang at dette mærke, istedet for at bruge penge på reklamer osv., gjorde mere ud af selve cyklen og at man af den grund fik meget kvalitet for pengene.

nogen der kender noget til mærket og cyklen?

evt. nogle andre bud på en god cykel, i "gammeldags" look/type, til maks 3000kr.

mvh Oscar

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-03-09 18:02

Et meget fornuftig pris hvis de holder det de lover

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-03-09 18:34

En billig cykel holder også længe ved god vedligeholdelse.

For 20 år siden købte jeg en "tankstationscykel" til 1295 kr, det var inden at Harald Nyborg gik ind på cykelmarkedet, og det var rent faktisk tankstationer der solgte lortet. Den havde fået eet lag lak som man kunne kigge igennem.
Den blev heldigvis stjålet af en ikke særlig kvalitetsbevidst tyv, så slap jeg for at smide den ud

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 17-03-09 20:36

He okay sjov lille historie.. vidste fandme ikke at tankstationer engang solgte cykler :D

men til begge.. ja jeg kan jo ikke rigtig give point ud på de "svar" he..

hygge :)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-03-09 22:16

Citat
Et meget fornuftig pris hvis de holder det de lover

Hvad er det da de lover???

Om cyklen er pengene værd er fuldstændig umuligt at sige, uden oplysninger om hvilke dele der sidder på, og hvordan rammen er samlet, i hvilken type rør osv.