/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flytning fra skrivebord
Fra : bauchmann
Vist : 680 gange
300 point
Dato : 17-03-09 14:52

Hej kvikke kanduer.
En ikke kvik bruger har fået det problem, at jeg på mit skrivebord har et ikon med et logo. Dette
skal jeg nu have videresendt, men når jeg åbner det står der ikke noget om at sende. Det er meget vigtigt. Som sædvanlig når det er mg så skær det ud i pap.

den umulige
Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 14:55

Prøv at højreklikke på ikonet, så skulle det gerne komme frem,

Kommentar
Fra : kj

Dato : 17-03-09 15:04

Skrivdin mail, klik i bjælken ovenover på Vedheft, så skal du bare vælge dit logo i stifinder under skrivebord. klikke ok. Så kan du i send post se, at det er i bjælken lige over din mail. Så tryk send og hele molevittet bliver sendt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-09 15:15

Højreklik på ikonet - i menuen der kommer frem vælges Send til.. her vælger du Postmodtager så giver resten sig selv..............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-09 15:16

ikonet = logo

Kommentar
Fra : kj

Dato : 17-03-09 15:26

OK bentjuul, det havde jeg overset.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-03-09 16:15

Hej
Jeg er nu kommet dertil, at det skal sendes. Jeg kan bare ikke finde der hvor der står send.
Torben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 16:20

Hvad er det egentlig at du skal sende?
Er det en selvstændig fil eller et ikon eller link til et program

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 16:23

Er det en fil du har gemt på skrivebord, så højreklik og vælg Send til,
så folder en menu ud og her vælger du Postmodtager

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 16:26

Er det et link til en fil et andet sted på PC, så skal du finde placeringen af filen i Stifinder
og vælge den, så højreklikke og vælg Send til, så folder en menu ud og
her vælger du Postmodtager

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-03-09 16:26

Det er Dansk Handicap Forbunds logo der er gemt på skrivebordet. Det er et jeg fremover skal bruge meget.
Torben

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-09 16:39

- gå ind på DHF's hjemmeside, højreklik på logo'et (brug det lille foroven, bedst opløsning) og gem det i en mappe. Derfra kan kan du hente det efter behov...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 16:55

Jeg kan sende mail til mig selv, kan du det??

Når du så har modtaget din egen mail, med logoet, kan du kopierer det over i f.eks et dokument og så gemme det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 17:00
Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 17-03-09 17:30

Hej
Nej jeg kan heller ikke sende til mig selv. Der kommer en bjælke hvår der står den ikke blev sendt. Er det rigtigt at det ikke engang kan flyttes til en mappr. Har ingen forstand på det.
Torben

Annuller spørgsmålet
Fra : bauchmann

Dato : 17-03-09 17:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Har kopieret til diskette og sender den. Ellers tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-09 17:36

Skal det sendes eller bare flyttes?
Nu skriver du "flytte"

Marker Logo, vælg "Klip"
Åbn Stifinder, find mappe hvor det skal være i.
Højreklik et tomt sted i mappen og vælg Indsæt.

Så skulle Logo gerne havne i mappen