/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
facebook - helt fri for -
Fra : gravhunden
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 17-03-09 14:50

Hej venner !
Kan det virkelig passe at man ikke kan slette sig fuldstændig fra facebook ?
Jeg kan kun finde ud af at deaktivere den -
min fætter vil også ud, men så skulle de have hans tlf.nr
Det kan da ikke være rigtigt ?
Er vi bare nogle fjolser, som ikke kan forstå det ?
Mange hilsner fra gravhunden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 14:54

Deaktiver, er det samme som udmeldelse... prøv at deaktiver din profil, og søg så på den bagefter

Jeg kender da flere der ikke er der mere, heller ikke selv om jeg søger på deres navne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-09 15:28

Citat
Kan det virkelig passe at man ikke kan slette sig fuldstændig fra facebook ?

JA - det er bondefangeri af højeste karat....

Det du engang har lavet i fjæset vil ALTID ligge som "ar"....

Kandu er ikke anderledes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-09 15:29

Du ka' da heller ik' kom' ud af www.kandu.dk ....eller bli' slettet ...for den sags skyld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-09 15:31

Hvor'f læser folk aldrig :

1.) EULA (End User License Agreement)
2.) TOF (Terms Of Use)
3.) PP (Private Policy)

???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-09 15:34

Øeh... ad 2.) må være: TOU

Eks.

http://www.facebook.com/terms.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-09 15:35

Ps. På www.kandu.dk drejer det sig om:

http://www.kandu.dk/rules.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-03-09 16:29
Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-03-09 18:06

Hvad laver man på Facebook til at starte med

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-03-09 18:20

Du kan ikke slette profilen men du kan deaktivere den så den ikke vises mere.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-03-09 18:37

Du kan da bare lade mere med at registrerer dig sådan et sted som facebook.
Jeg ved ikke engang hvordan det virker. Jeg har ikke noget at søge der.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-09 18:43

Skaden ER sket - lev med det - det bliver ikke anderledes.....

Dine børnebørnebørnebørnebørnebørnebørn kan læse det om 500 år....

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 17-03-09 18:44

Jo, jo. Man kan sagtens slette sig permenent der går 14 dage hvor du så ikke må logge ind efter du har slettet dig, så er du helt og aldelse slettet og ikke bare deaktiveret. brug det link dk. har skrevet til dig, jeg fik også hjælp herinde til at slette mig.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-09 18:49

Citat
så er du helt og aldelse slettet og ikke bare deaktiveret

Som at tisse i bukserne - det tørrer igen... (men lugten er der stadig )

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-03-09 19:15

Nu skal i ikke være så negative omkring Facebook, jeg har meget stor glæde af det og når det begynder at kede mig, så sletter jeg bare profilen. (deaktiverer først)

Vi er mange mennesker på Facebook som simpelthen har det smadder sjovt.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 17-03-09 19:44

Altså hvis du kun deaktiverer dig, så er du stadig oprettet på facebook og kan aktiverer dig, når som helst, ved at logge ind. Hvis du sletter din profil og undlader at logge ind i 14 dage (der er 14 dages fortrydelse ), så er alt slettet og du kan ikke mere logge ind mere. Så skal man skal oprette sig helt påny, hvis man senere fortryder . Så slettet = SLETTET og Deaktiveret = DEAKTIVERET.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-03-09 02:23

Kandu er da værre end facebook - her kan profilen hverken deaktiveres eller slettes iøvrigt er facebook et meget sjovt sted - jeg har da genfundet mange venner fra tidligere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-09 06:35

For da også lyst, at give mit B7 med:

FaceBook er lidt for meget exponering og selvpromovering, til min smag. Som jeg opfatter det, handler det mest om: SE MIG !!! ..og noget mindre om socialt samvær/-netværk. Faktisk svarer det til at offentliggøre sin MSN konto (..en sådan, har jeg nu heller aldrig haft) og ICQ (..ej heller en sådan) korrenspondance, for alle som gider læse med. Ikke nok med man udstiller sig selv, man udstiller også alle andre man kommer i kontakt med, samt hele den pukkelryggede familie bestående af; mostre, onkler, tanter, hunde, katte, børn og børnebørn.

I modsætning til de mange ligeledes selvoptagne private hjemmesider, så ligger rammerne fast, hvorved indholdet under alle omstændigheder kommer til, at virke forudsigeligt og ligegyldigt.

*IMHO* </MOLOKYLE>