/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
"Gele logo"
Fra : dongo
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 17-03-09 12:13

Måske stillet det forkerte sted, men hvilket sted er rigtgt??

Sagen er kort, at jeg skal bruge sådan nogle kvadratiske skilte/logoer som man ofte finder på
PC-kabinetter (stationære). Disse der buler ud og er sådan lidt gele-agtige.

Er der nogen som helst der ved, hvorfra sådanne kan skaffes. Har prøvet 100-vis af trykkerier m.v., men nej. En skiltemager måske...? Eller et helt tredie sted?

Nogen der ved det?

M.v.h.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-09 13:05
Godkendelse af svar
Fra : dongo

Dato : 18-03-09 15:06

Jae, jo.

Princippet er det samme, bagsiden skal bare ikke være med magnet men med lim/klister.
200+ stk. som de skriver er jo ret mange

Men de kender sikkert en der kender en der har hørt om en ...

Tak REFI

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-09 15:37

De kan da sikkert også fremstille dem med klæbende bagside....

Det er jo bare et andet lag der bliver lagt på