/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med eMule
Fra : yearhouse
Vist : 539 gange
300 point
Dato : 16-03-09 09:52

Hejsa alle kloge.

I ny og næ henter jeg noget brugbart fra eMule, men i den senere tid vil den ikke pakke ud mere.
Jeg downloade altid *RAR*...Men så kommer meddelse om, at filen er beskadiget eller ukendt format.

Jeg har osse prøvet at pakke ud på en anden pc, efter jeg selv har downloaded. Med samme resultat.

Nogen der har et godt bud?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-09 11:32

Det må jo være fordi man henter mange "småbidder" og så mangler du åbentbart noget af den samlede download, så er det du får
Citat
meddelse om, at filen er beskadiget eller ukendt format

Prøv at hente en anden udgave af filen (hvis der er andre), måske det virker.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-03-09 12:14

Tak Klaudi

men mon der kan være noget galt med udpakningsprogrammet, WINRAR ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-09 12:20

Det tror jeg ikke, man man skal vel aldrig sige aldrig

Du kan hente 7-zip, og prøve med det
http://www.filehippo.com/download_7-zip/

Det kan os pakke RAR filer ud.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-09 17:25

Jeg bruger ofte zip-pakkeprogram

http://www.zip.dk/pakke.shtml

Men det du låner på Emule, mon det ikke også er noget du kan låne på www.youtube.com (jeg tænker her på at du er musiker)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-09 20:44

Hvis du skal bruge Winzip til RAR filer skal du have det sidste nye Winzip!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 09:56

Drop eMule og hent et andet sted