/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
½ linieafstand.
Fra : pakube
Vist : 809 gange
50 point
Dato : 15-03-09 23:35

Hej programmører.

Når man skifter linie i en HTML fil, skriver man <BR>, hvis man skriver <BR><BR>, så kommer der et mellemrum mellem teksterne. Hvad gør man, når man har brug for en ½ linieafstand?

Hilsen Pakú ~ www.pakube.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-09 00:13

Kan evt. styres via CSS med

line-height: xx [enhed];

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 16-03-09 00:32

I stedet for <BR><BR> hvad skriver man så i HTML filen? Hvordan skal CSS lininerne for denne funktion se ud?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-03-09 02:44
Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-03-09 08:18

Hvis din editor er wysiwyg kan du holde skift-tasten nede mens du laver et linieskift, så får du ½ linieskift.

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 16-03-09 12:59

Jeg har løst problemet ved at sætte et billede ind, som har samme farve som baggrundsfarven.

Annuller spørgsmålet
Fra : pakube

Dato : 16-03-09 13:00

Se ovenstående.