/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 3650 - Skal jeg købe den
Fra : gangster50
Vist : 259 gange
100 point
Dato : 02-04-03 17:37

skal jeg købe en nokia 3650, hvad syntes i om den, dem fra min klasse siger den er dårlig. Jeg ved ikke om den er dårlig for jeg har jo ikke haft en, he he. Men er den dårlig eller god, skal jeg købe den????

- Gangster50

Kommentar
Fra : klasa

Dato : 02-04-03 18:02

Det kommer an på hvad dine behov er. Den er næmlig svær at sms´e på og tastaturet er svært at bruge. Men det er den billigste telefon med inbygget kamera! Så går du efter kamerat så "JA", men skal det være en nem, lille og brugervenlig telefon du går efter så er svaret "NEJ"

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-04-03 13:08

Hej Gangster

Jeg vil sige nej. Er det på grund af kameraet er du bedre tjent med f.eks at købe en 5100, 6100 eller en 6610 og så købe et kamera som tilbehør. På den måde kan du benytte kameraet igen næste gang du skal skifte telefon

Jeg syntes ligesom Klasa også at tastaturet ser ubekvemt ud.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-04-03 15:54

det er ikke tastaturet jeg vil vide noget om, fordi det vender man sig til, ligesom nu har jeg en nokia 3310 det skulle jeg ogsåå lige øve mig først i at skrive. Ligesom nokia 3650 skal man jo lige øve sig på.

Det er kvaliteten jeg taler om, er den god? går den tit i stykker?
ogsådan!!

- Gangster50

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 06-04-03 09:11

Seføli skal du købe den - den er bare flot - og kvaliteten - ja mærket taler for sig selv.
mvh
Birgit

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-04-03 09:57

Ja, men kammeraet har stadig en dårlig opløsning, uanset om nokia er godt eller ej.
Vidste i iøvrigt at der er fejl på ca. 10% af de telefoner der sælges ? I de fleste tilfælde opdager kunden aldrig fejlen, fordi den måske ligger i en funktion man ikke har brug for/bruger.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 21-04-03 11:46

Jeg har selv en Nokia 3650 telefon. Jeg jeg er YDERST glad for den. Det er virkelig en sjov telefon. JA den er stor! Men det vænner man sig til. JA!! Knapperne sidder underligt.. Men tro mig. Det vænnder man sig også hurtigt til.
"Er det på grund af kameraet er du bedre tjent med f.eks at købe en 5100, 6100 eller en 6610 og så købe et kamera som tilbehør. På den måde kan du benytte kameraet igen næste gang du skal skifte telefon" Nej det vil jeg ikke mene.. Da næsten alle nye telefoner som kommer på markedet har indbygget kamera, ville det være dumt.

Og så har jeg lige købt en infrarød sensor til pc´en. Så jeg overfører spil, ringetoner og programmer til telefonen.
Selve kameraet til billeder synes jeg er godt. Billederne er i en 640x480 opløsning. Men det kræver så at man overfører billederne via enten Infrarød eller BlueTooth. Hvis man sender en MMS med et billede til en Email, bliver billedet meget lille.
Selve videokameraet synes jeg også er godt. husk nu at det er den første telefon som kan optage billede. Men den skal så lige opdateres så man kan optage med lyd også. Men det er intet problem, hvis man har den infrarød.

Så jeg kan ikke se nogle hindring til ikke at købe den. og til sølle 2500 kr!! Det er jo et fund for pengenem hvis man sammenligner med 7650!! Så køb den. Så kan vi jo altid udveksle idéer og fif..

Jedi_Wannabee
Crew Denmark
Daniel

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 03-05-03 17:48

Jedi_Wannabee hvordan virker infrarød sensor. Og hvor kan man købe sådan en.
Hvad for en mærke infrarød sensor skal jeg købe!!! for det virker?

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 04-05-03 12:14

Jeg købte en infrarød sensor fra sandberg.
Og det virker bare at sensoren er altid tændt, da den sidder i USB indgangen. Så hvis jeg aktiverer infrarød på 3650´eren og holder den indenfor en afstand på 10 cm, finder den så automatisk min telefon.
Og dernæst kan man så overføre filer til den. Det er faktisk meget nemt..

Håber det hjalp.

Har du da selv en 3650 ??

DJ

Kommentar
Fra : sums

Dato : 13-05-03 20:07

jeg syns ikke du skal købe den, har du liger set hvor stor den er??? den kan jo næsten ikke være i din lomme, eller det tror jeg ikk..

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 13-05-03 20:15

Nu er det jo ikke størrelsen.. .. ..

JA.. Den ER stor.. Men det er altså også en dejlig stor skærm den har. Man kan se hvilke billeder man har taget, istedet for på en Nokia 7250. Der skal man have telefonen HELT oppe i næsen for at se billedet..

Og den kan SAGTENS ligge i lommen... Tro mig..
Så ligner det jo også noget andet, når man kan se bulen i lommen.. :)

Så køb den..

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 31-05-03 01:44

Du SKAL da ikke købe den jeg troede ikke det ville være mugligt for nokia at lave sådan en grim mobil men der tog jeg sQ fejl...!!! køb dig en af de andre nokiaér og et cam som tilbehør.......

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 31-05-03 07:48

Det vil så sige at i vil hellere have en hamrende flot telefon som ikke kan en pind, end en hamrende grim telefon som kan utrolig meget?.
Så dømmer man jo også på udseendet..
Jeg siger køb den.

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 31-05-03 10:13

Hvad er det en N6610 ikke kan i forhold til en N3650 udover cam...??

Kommentar
Fra : andypandy1

Dato : 01-06-03 14:48

Hej!

N3650 Har en masse forskellige små underlige ting den kan, men hvor tit er det liiiige man har brug for det? Den kan f.eks. ha lidt flere tlf numre, men N6610 kan ha op til 300, og helt ærligt, hvor mange er det lige der har over 300 numre gemt i sin telefon... (derudover kommer også pladsen på simkortet..) N6610 Har radio som den helt store forskel... Det er virkelig rart, hvis man rejser meget med bus/tog o.l.

Tag et kig på de to telefoner på http://www.nokia.dk/phones/compare/ og find ud af hvad du har mest brug for...! For der er en helt helt masse smarte funktioner, men vær nu ærlig overfor dig selv, har du virkelig brug for alt det pis telefoner kan idag?????????????

-Andy

Kommentar
Fra : Jedi_Wannabee

Dato : 01-06-03 14:58

Jeg er enig i Andy.. Jeg SAVNER radioen... Gik fra Nokia 8310 til 3650.
Så hvis der var radio i 3650 var den perfekt..
Men så kan man så bare købe Nokia MP3 afspilleren.. Den er dog ikke så fed igen.

Meeen.. Så har jeg fået et lyserødt cover på.. Så det udligner lidt..

JW