/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
græder efter sex !!
Fra : hellobal1
Vist : 1637 gange
50 point
Dato : 15-03-09 13:44

Jeg er en voksen kvinde på 36 år, som har en dejlig mand og 2 unger.. vores sex liv er ok, og når vi er i seng sammen er det altid skønt..

Men når jeg er "kommet" bliver jeg tit overmandet af sørgelige tanker og bliver ked af det og skal virkelig beherske mig for ikke at virkelig tude... .. det har været sådan læææææææææænge, men nu tænkte jeg at der måske er andre der kender til problemet, og måske har lidt rode råd omkring dette problem... hvem ved...

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 15-03-09 13:45

ikke rode råd men gode råd selvfølgelig

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 13:47

Næ, har nærmere lyst til at græde, hvis der går for længe imellem

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 60 point
Dato : 15-03-09 13:54

Jeg ville nok hvis jeg var dig, henvende mig her i stedet:

http://www.sexlinien.dk/

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 15-03-09 14:02

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-03-09 14:15

God held med opklaringen af dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 15-03-09 16:17
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-03-09 18:43

det er bestemt ikke unormalt ... der er mange der "taber" kontrollen over sig selv efter en god stor orgasme, så det er ikke noget du skal være så nervøs for, for i de fleste tilfælde har i bare gjort et godt arbejde sammen, selv om det måske kan føles ubehageligt bagefter..

dermed ikek sagt du ikke kan have nogle ting der kommer væltende når du har tabt kontrollen, og dermed gør dig bange og ked af det, for det kan sagtens være tilfældet, men det er jeg sikker på du selv ved hvis det er tilfældet..

vh
D9N

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 15-03-09 19:29

Ak ja - den gode gamle leg. Nogle græder, andre puster og stønner eller sover - selv går jeg somme tider og sukker efter det...KH. kryds

Kommentar
Fra : black_silver

Dato : 26-08-10 23:23

Jeg oplever noget lignende. Hvis det er rigtig god sex og jeg føler nærvær med min partner, så bliver det så "smukt" og dejligt at tårerne triller. Så kan jeg ikke styre min lykkefølelse.

Hos mig er det altså en positiv oplevelse *S*

Kommentar
Fra : Ascended

Dato : 20-11-11 10:51

hehe prøv at ligge øverst og køre dig træt.. altså virkeligt udmattende så vil du nok hellere hvile / sove frem for tænke for meget.. lidt ligesom kondi / motion vel nok