/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gemme filer fra søgning
Fra : amandaKanDu
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 15-03-09 11:06

Hej
Jeg har Windows Vista HP.
På min pc har jeg nogle filer der ligger i flere forskellige mapper i Dokumenter. Alle filerne hedder noget med TM, og når jeg laver en søgning kommer de alle frem. De fylder over 800 MB
Disse filer vil jeg gerne have samlet i én mappe, eller have dem brændt på en dvd. (Nero7)
Det lader sig bare ikke gøre. Jeg har forsøgt at kopiere dem over i en ny mappe - kan ikke, ihvertfald ikke ad én gang (systemet svarer ikke)
Jeg kan godt gemme søgningen, men når jeg så vælger en fil, kan systemet ikke finde den.

HJÆLP SØGES!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-09 13:21

Hvad vil du bruge dem til ?????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-03-09 13:35

Det er filer der hører til programmet, så hvorfor vil du brænde dem?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-09 14:28

Det er små stumper af software, som blev liggende efter at et program blev installeret eller opdateret, du kan ikke bruge dem til noget som helst, slet dem i stedet for at gemme på dem.
Ikke alle programmer er lige gode til at rydde op efter sig, men du sandsynligvis fjerne dem alle på en gang, ved at køre Diskoprydning og sætte markering ved alle linjer

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-03-09 08:04

I tager alle sammen helt fejl. Det er ikke programrester eller programfiler, men filer jeg helt bevidst har gemt i Dokumenter for at kunne bruge dem i andre sammenhænge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-09 09:54

Til HVAD...

TM-filer siger INGENTING

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-09 00:55

Uanset hvad du kalder dine filer, så skal de kunne brændes, er du sikker på at du leder i den rigtige mappe ? Når du har søgt og fundet filerne, så højre klik på en af dem og klik på Åben overordnet mappe, der ligger filen så og måske også nogle andre som du har fundet ved søgningen, ellers må højre klikke på dem en efter en og åbne den overordnede mappe, så kan du trække dem over i den ny mappe som du har oprettet til formålet, og derefter brænde eller hvad du nu vil gøre ved dem, hvis ikke du kan trække filerne fra den overordnede mappe, så er det ikke "rigtige" filer, men du siger jo du selv har oprettet dem

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 17-03-09 08:20

Refi: Translation Memory TM

O.V.N. tak det prøver jeg - har desværre fået lavet et slemt rod