/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Gammel Bilka-annonce.
Fra : jøjø
Vist : 1918 gange
300 point
Dato : 15-03-09 03:41

Jeg leder efter en annonce i Bilkas katalog uge 10, 1.-7. marts.
Det drejer sig om et Sony 37" LCD TV, Model KDL-37V4500 til kr. 5899.
Er der mon en, der kan skaffe mig den?

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 300 point
Dato : 15-03-09 05:33
Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 07:52

Det er ikke i uge 10 kataloget (linket ovenfor) men derimod i næste uges katalog - uge 12 side 50.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-09 09:12
Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-09 09:19

Sorry ... den er her på forsiden

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wppspr#/page0/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-03-09 09:38
Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-03-09 11:21
Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-09 11:27

Citat
Jeg leder efter en annonce i Bilkas katalog uge 10, 1.-7. marts.

Det var spørgsmålet

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 11:56

Citat
Det er ikke i uge 10 kataloget (linket ovenfor) men derimod i næste uges katalog - uge 12 side 50.

Og annoncen er der altså ikke i uge 10

Kommentar
Fra : vith

Dato : 15-03-09 13:46

Jeg sidder med kataloget fra uge 10 i hånden, men den nævnte model er der ikke!

Er du sikker på det var uge 10?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-03-09 13:47

Der er ikke Bilkakatalog fra uge 10 på nettet, Bilka sletter det tidligere katalog når de lægger det nye ind.

Så er løsningen for dig at en eller anden har forrige uges katalog liggende, og det vil være så søde at kopiere siden og sende den til dig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-09 13:56

Ja det er jo ikke til at forstå i ikke kan se det,men den er altså på forsiden af den allerede linkede Bilka avis

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wppspr#/page0/

Det er vel på øjnene man først bliver blind eller

Kommentar
Fra : vith

Dato : 15-03-09 13:57

Det eneste der passer med prisen er et tilbud i uge11, men det er et 32" Model KDL-32W4000

Kommentar
Fra : vith

Dato : 15-03-09 14:00

Det har du da ret i - jeg tager lige mine briller og ser at det er på forsiden.

Sidder med kataloget - hvad vil du vide?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-09 14:18

Citat
granner01

Dato : 15-03-09 13:47

--------------------------------------------------------------------------------
Der er ikke Bilkakatalog fra uge 10 på nettet, Bilka sletter det tidligere katalog når de lægger det nye ind.

Hvordan kan du være så skråsikker på det ??????????

Søg på Google ..... Bilka uge 10 .... og du får denne side

http://www.google.dk/search?hl=da&q=bilka+uge+10&meta=&aq=f&oq=

3. link og der bliver annoncen vist på forsiden .... øverst til højre .... basta

Og klik nu ikke på linket lige under, det viser nemlig uge 12

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-03-09 14:26

Nioget der var i Bilkakatalogerne i uge 10? Må da være fuldstændig og uaktuelt i Uge 12.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 14:30

Hvis edison havde gidet skrive at den var på forsiden af hans link, kunne han have sparet os andre dovrehoveder (der ikke kan finde ud af at lukke øjnene op - Fijala undtaget) for en del bøvl.

Og hvor er jøjø ??? Er han gået til de evige Bilkamarker ??? Eller sidder han bare og griner af os et sted ???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-09 14:32

Smokei, det er jo en hel anden sag, derfor er det jo stadig listet op i uge 10

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-09 14:35
Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 14:42

Citat
Fijala undtaget

Sorry ans - du burde have været med her

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-09 14:44

Briller, min venner, briller, det er det der skal til

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-03-09 14:47

Citat
Briller, min venner, briller, det er det der skal til

Med læsefeldt

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 14:51

Nu tør jeg slet ikke fortælle, at det netop er det jeg har

Så for at spare jer for besværet, skriver jeg selv, at jeg behøver NYE briller

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-09 14:55

Endnu mere griner myg, men er det så et godt LCD

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-03-09 15:07

Har erfaring med en KDL46W4000. Den er rigtig god.
Vil nok selv foretrække 4500 serien, da de er 100 Hz, men det er begge gode fladskærme.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 15-03-09 16:30

Jeg er stadig dybt imponeret over al den gode og hurtige hjælp, som man kan få her på Kandu. Jeg forsøgte i går selv at finde Bilka-kataloget fra uge 10, men havde nærmest opgivet.
Det omtalte Sony TV købte jeg i Bilka lørdag den 7. marts (uge 10).
Jeg er glad for fjernsynet, men jeg må indrømme, at grunden til, at jeg skyndte mig at købe det den 7. marts, var, at det var sidste chance for at "spare" kr. 2100 - førprisen var angivet til kr. 7999.
Nu - 2 uger senere - ser jeg, at fjernsynet stadig er på tilbud og stadig til kr. 5899, men nu "sparer" man pludselig kun kr. 1000, og førprisen er angivet til kr. 6899.
Det samme fald i førpriserne på 2 uger ses også på andre fjernsyn i kataloget.
Jeg er glad for Bilka og handler der gerne, men jeg har ofte været meget irriteret over deres falske førpriser, man føler sig vildledt, og denne gang var det ekstra groft og åbenlyst.
I øvrigt er det ulovligt, så jeg kiggede på Forbrugerrådets hjemmeside.
Her anbefaler man forbrugerne selv at gøre noget ved problemet med de falske førpriser.
Man kan i følge markedsføringsloven forlange nedslag i prisen, hvis der opgivet for høje førpriser.
Se, det er nyt for mig - men måske ikke for alle her på Kandu.
Forbrugerstyrelsen har en "udsalgsberegner", og i følge den kan jeg forlange at få kr. 811 udbetalt af Bilka.
Det lyder utroligt, men det vil jeg prøve i den kommende uge.
Man skal kunne dokumentere forretningens snyd med førpriserne, og da jeg havde smidt det gamle katalog ud, måtte jeg forsøge at finde det på anden måde.
Tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 15-03-09 16:30

Tak for svaret edison.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-03-09 17:25

Ligeledes tak ti dig for oplysningen JØJØ