/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gemme filer drivers osv. ??
Fra : Gausi
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 14-03-09 20:49

hejsa...

da min computer jævnligt går i SORT og ikke vil starte op, er jeg ofte nødsaget til at køre recovery, altså gendanne min maskine helt på ny. dvs. jeg mister alle de programmer, drivers osv osv. jeg selv har installeret... TRÆLS !!

findes der ikke en måde hvorpå jeg kan gemme disse ???

har hverken USB nøgle ekstern harddisk eller lign....

nogle der sidder med et godt råd ??

mvh claus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-03-09 20:58

Citat
da min computer jævnligt går i SORT

Det sker ikke for almindelige mennesker.

Meld dig til et kursus for begyndere.

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 14-03-09 21:02

nu var det så ikke det jeg spurgte om hjælp til, ellers tak for dit svar ;)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-03-09 21:03

Næh men det er dit største problem

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 14-03-09 21:05

som der osse er efterspurgt hjælp til ...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-09 21:44

Hej.
Hvis jeg var dig ville jeg købe en USB nøgle.
Den fås til næsten ingen penge efterhånden.
God weekend.

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 14-03-09 22:10

ja det er nok den optimale løsning ...

der findes ikke sidder på nettet hvor man kan uploade saådanne til ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-09 22:51

Lav en image af din disk, den tager det hele med, din computerer gemmes som den er i det øjeblik du laver imagen, styresystem - drivere - programmer - filer - mails ja simpelhen som den var da lavede image filen, den fil kan du så gemme på på en cd for eksempel, måske kan du også bruge usb memory, det kræver at computeren kan starte fra usb
Tag imagen (øjebliks biledet) af din computer når den er frisk og virker med alle programmer, gem den og kør den ind når du vil starte forfra og det er ikke helt forfra, men som den var da du lavede imge filen,
Her er link til forskellig software, de gratis er lidt nede på siden, jeg kender og har brugt Paragon og Norton Ghost, de er begge købe programmer, men de gratis kan vist også virke efter hensigten:
http://www.thefreecountry.com/utilities/backupandimage.shtml

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-09 22:52

Her sikkert den bedste af alle, men altså ikke gratis: http://www.symantec.com/norton/ghost

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 14-03-09 22:57

mange tak :)

men "behøver" nu ikke en backup af hele maskinen, bare de vigtigste ting, er der ikke sidder på nettet hvor man kan uploade en hvis mængde af sådanne til ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-09 23:08

Her er noget om Online Backup
http://www.pcworld.dk/art/9325?a=category&i=268

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Gausi

Dato : 14-03-09 23:09

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-09 23:11
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-09 23:12

Nå det var sgu for sent

Kommentar
Fra : Gausi

Dato : 14-03-09 23:18

beklager klaudi.... var lige hurtig nok !!

det var præcis hvad jeg ledte efter... mange tak for din hjælp !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-09 23:22

Ups så har jeg uretfærdig fået point som jeg ikke kan videresende til den rette

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-09 23:23

Men online backup omfatter vel ikke dine drivere, eller gør det