/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tv-online
Fra : marhel
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 14-03-09 12:44

Hej.

Kender i gode sider til at se online tv, jeg tænker mest til at se amerikanske serier.

Jeg har googlet og prøvet forskellige sider, men ikke fundet noget som jeg var helt vild med.

Hvad kender/bruger i?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-03-09 12:50

http://wwitv.com/

På denne side kan du se over 3000 kanaler fra hele verden God fornøjelse

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 14-03-09 12:59

Min fejl, jeg tror at jeg udtrykker mig forkert, for det er ikke på den måde online tv jeg har brug for at se, mere at se serierne efter at de er blevet sendt på amerikansk tv?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 14-03-09 13:04

Her,kan også downloades

http://joox.net/cat/1

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-09 12:29
Godkendelse af svar
Fra : marhel

Dato : 20-03-09 12:44

Tak for svaret sp4nker.

Har du også selv fundet denne side: www.surfthechannel.com som jeg synes er rigtig god.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 20-03-09 13:06

Den er lige kommet oppe i tips...og blev slagtet!!!

det var så lidt