/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
neger stripper
Fra : henham
Vist : 5646 gange
100 point
Dato : 14-03-09 12:09

er der en det evt ved hvor man kan finde en neger stripper det er i randers området..det er for dyrt hvis de skal komme fra sjælland.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 14-03-09 12:34

Styr dig!!!

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 14-03-09 12:58

Koncetrer du dig hellere om at få afsluttet dine spørgsmål inden de bliver anulleret!

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 14
- Annullerede 29
- Slettede 0
Ialt 45

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-09 13:10

Prøv at spørge Chr. Rahbek i Ejsing, engang annoncerede han med strip i weekenden, men hans neger kvinder er måske blevet for gamle nu

Kommentar
Fra : henham

Dato : 14-03-09 13:15

der er hvis nogen der keder sig...fatter ikke i gir...få jer da et liv..vi er nogen der skal bruge en sådan til en fødselsdag..og hvis i ikke har andet en det lort at skrive så lad være...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-09 13:17

Citat
hvis i ikke har andet en det lort at skrive så lad være...
jeg fatter ikke en dyt det er seriøs ment, men som skrevet, så kan jeg ikke finde teksten i hans annoncer mere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-09 13:30

Måske du kan hitte en her:
http://www.stripjylland.dk/

ovn: tror ikke det var dit indlæg henham mente

mvh klaudi

Kommentar
Fra : henham

Dato : 14-03-09 13:50

har ringet til dem de har ingen desværre..og du har ret det var ikke hans indlæg..vi er bare nogle venner der vil tage gas på en kammrat..der bliver 40 fordi når han bliver fuld siger han altid nu mangler vi bare en neger stripper og nu skal han sgu ha det hvis det er muligt...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-03-09 15:37

....ikke neger blot lidt brændt...hmmm

http://www.danskshowservice.dk/Striptease/lakisha/lakisha.htm

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-03-09 15:38

Ups hun var fra Sjælland

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-03-09 16:40

Hvis han bliver godt vissen kan han alligevel ikke kende forskel på skosværte og ægte farve.

Der er bordeller både i Randers og Herning, en diskret forespørgsel kunne muligvis skaffe en farvet pige som nok også ville være billigere end en prof.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 14-03-09 16:50

Skal det være en kvinde ??

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 14-03-09 19:36

Det ved jeg sq ikke ...

Men her er en god, og speciel stripper ...

http://www.bigfun.be/Movie/Striptease_22.htm

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 16-03-09 21:25

Nåh - Fik du fat i din Stripper ?

Eller nøjes med hende her :

http://www.bigfun.be/Movie/Ursula+Martinez.htm

(Desværre ikke sort ...)

Accepteret svar
Fra : Immanueldk

Modtaget 100 point
Dato : 08-04-09 12:55

Kan du ikke tage på bordel og lege en luder? der er sikkert neger ludere også her i dk.

Godkendelse af svar
Fra : henham

Dato : 09-04-09 10:25

Tak for svaret Immanueldk.