/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kære Teil!
Fra : snerose
Vist : 633 gange
50 point
Dato : 13-03-09 13:09

Du skal bare vide, at jeg har følt det nødvendigt at Blackliste dig, for jeg har ALDRIG modtaget brugbare råd eller positive indvendinger fra dig. Jeg har i øvrigt slet ikke læst noget positivt fra din side, og det gider jeg simpelthen ikke mere.

Brug din negative energi på nogle andre.... Så må vi se hvor længe de gider det.

Dette er ikke et spørgsmål men en konklusion på, at der bare er nogle få, men altid negative "Børger" herinde. Og det er altså ikke derfor jeg har meldt mig ind. Sådan er det bare.

Omvendt har jeg haft rigtig meget gavn af mange gode brugere, som har givet mig nogle fantastiske gode råd.

Jeg gider bare ikke det barnlige fis med, at folk skriver fx "nå" til noget de med garanti ikke har forstand til!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-09 13:23

Synd snerose, for jeg har kun positive oplevelser med Teil. Men sådan er vi forskellige.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-09 13:24

Kunne i ikke skændes i Smalltalk kategorien, Kandu er til indlæg om forummet Kandu og det siges at teamet læser med, om der er forslag eller andet om driften af siden, og du kunne fjerne Teil fra din sorte liste, indtil i var færdige med at skændes, lige efter dit "spørgsmål" kom Teil med et til dig, også i denne forkerte kategori

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 13-03-09 13:30

Ok. Sorry, o.v.n. Det tænkte jeg ikke lige på....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-09 14:09

snerose

Du behøver ikke at forklare alle brugere på kandu, hvorfor du har blacklistet en bruger

Men nu har jeg lige læst dit tip, hvor en kommentar var "nå" http://www.kandu.dk/tip19320.aspx

Det tip ville jeg gerne have givet dig 5 gyldne stjerner for.

Citat
Der er jo en grund til, at sølv bliver solgt som 925 istedet for 999.

Nemlig ... dels bliver det sort og det må også blive blødt.

Jeg opretter lige et "spørgsmål" til dig, så du kan få de 5 gyldne stjerner.

God weekend

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-09 14:09

snerose

NÅ det er da det eneste man kan sige til din opførsel, og du snakker om barnligt se lige lidt indad, du er da fan en novice her på sitet, hvad er grunden ti at du ikke bare hopper ud igen såfremt tonen ikke passer DAMEN

per

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 13-03-09 14:12

bibsamie...

Hvad mener du - kan ikke forstå dine stavefejl!

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 13-03-09 14:13

ans! Tusind tak - du ved da hvad tippet handler om.
Du må også have en rigtig god weekend!

Godkendelse af svar
Fra : snerose

Dato : 13-03-09 14:18

Tak for svaret ans.