/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
nøgle vil ik dreje i tændingen
Fra : benjaminhesselø
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 13-03-09 09:49

hej alle har en bmw 520 i 93 kan i dreje tændingslåsen hva sker der har det noget med service eller er det måske tændingslåsen der er i stykker har prøvet med lidt wd 40 0g renset nøglen hjælp mig mvh benjamin mens jeg venter på en hjerne der har en løsning er der andre hjerner der der godt må kontakte mig på tlf 20342250

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 30 point
Dato : 13-03-09 09:54

Og det er ikke kun ratlåsen?

Du har vel prøvet at dreje hjulene lidt til begge sider...
Når jeg kommer med denne udtalelse, jeg kunne ikke starte min brors bil af samme grund.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 09:57

Forkert bil du prøver at starte,
find den rigtige

Kommentar
Fra : benjaminhesselø

Dato : 13-03-09 10:19

den kan slet ik få dækene til at dreje da jeg ik kan dreje nøglen i tændingen og få den ud af ratlås

Godkendelse af svar
Fra : benjaminhesselø

Dato : 13-03-09 10:25

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 10:49

hvor dum kan man være
har du kørekort ?

Kommentar
Fra : benjaminhesselø

Dato : 13-03-09 11:19

teil hva sker der for dig er hva er du ik fatter men du måske jernelam kom forbi mig så ska jeg så kan du jo lige prøve at være dum igen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 11:38

du er squ for dum, smut over på arto
og lad din fars bil stå

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-09 11:39

begynd du forfra i skolen, stave kan du ikke

Kommentar
Fra : benjaminhesselø

Dato : 13-03-09 11:57

du keder dig hva du må have et problem siden du er som du er men en advarsel til dig fra mig om at stoppe ellers går det nok den forkerte vej for dig bare et godt råd fra mig forsat god dag

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-09 19:32

teil

er du jernlam, o've hvis det er tilfældet hva, han sidder nok på blågårds plads med sin bmw

dbh
per