/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
at lære pokerspil
Fra : nysen01
Vist : 1166 gange
50 point
Dato : 12-03-09 21:10

At leve af at spille poker lyder sku tillokkende. Kunne godt tænke mig at få det lært helt fra bundet da jeg overhovedet ikke kender en dyt til det. Er der nogen der kan anbefale nogle dansk beskrevet super begyndersider på nettet? (gider ikke læse bøger o.l)

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-03-09 21:21

msn: dk_neo@hotmail.com :)

Kommentar
Fra : lally

Dato : 12-03-09 21:39

hej

måske denne side kan hjælpe: http://www.pokkercards.com/dk/onlinepokerrules.html

hilsen lally

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-09 07:44

Prøv at gå ind på følgende side og klik på "poker skole" i den sorte menulinie

https://dk.unibet.com/poker/getStarted.do

Held og lykke!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-03-09 08:07

Selvom det lyder nemt og cool at leve af at spille poker, så må du indse, at det er mindst lige så hårdt arbejde som alt andet professionel sport, og der er INGEN genveje.

Du må i gang med at læse bøger, lære statistik og sandsynlighedsberegning, og så spille en masse.

Der er masser af online poker hvor du kan spille for "playmoney" og det er også fint som helt nybegynder, men ret hurtigt er du nødt til at begynde at spille om rigtige penge, af den simple årsag, at spillet kører helt anderledes når der er penge på spil, og det er en helt anden type spillere end dem der sidder og smider "all in" på hvad som helt, fordi det kun er matadorpenge det handler om.

Kommentar
Fra : nysen01

Dato : 14-03-09 11:07

I får tak for input. Jeg vil straks gå i gang med udfordringen.

Godkendelse af svar
Fra : nysen01

Dato : 14-03-09 11:08

Tak for svaret lassethorsted.