/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Håndholdt Panasonic manual
Fra : kipumi
Vist : 999 gange
100 point
Dato : 12-03-09 19:21

Min manual er blevet væk til min telefon´. Det er mærkeligt, men der står 2 numre i bunden.
Panasonic KX-TDC 150 NE og KX-TDC 152 NEB. Hvor kan jeg finde en manual på dansk, så jeg kan komme videre med at slette og lægge nye ind m.m.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-09 19:25

Jeg kender ikke den model, men når du har sat den under kategorien mobil,, formoder jeg det er en sådan

Du kan finde de fleste mobilmanualer hos www.tdc.dk brug søgefeltet, og skriv mobil manual, så kommer der en side frem, hvor du kan finde din model - på dansk

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 12-03-09 19:27

øh... nej det er ikke en mobil, Nordsted1, men jeg vidste altså ikke lige, hvor jeg skulle sætte spørgsmålet. Der stod mobil - telefoni. Og jeg troede så i min sædvanlige naivitet, at det var både mobil og telefoni. Hvor skulle den ellers have været. der er ikke noget der hedder telefon

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-03-09 19:45
Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 13-03-09 23:09

Tja, hvad gør man så, når man ikke får svar på sit sprøgsmål. Teil: min telefon er ikke med på det link du sendte. Men nu får du point for svaret aligevel.