/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Gældssanering igen
Fra : bibsamie
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 12-03-09 16:11

Kan det lade sig gøre at søge om gældssanering anden gang, her en kvindelig bekendt der for ca 6 år siden har fået gældssanering, og nu er den gal igen, hun er invalidepensionist og omkring 60 år (mener jeg) tør ikke spørge ind til det.

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-09 16:17

Citat
Kan det lade sig gøre at søge om gældssanering anden gang

JA

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 12-03-09 16:18

http://www.domstol.dk/selvbetjening/blanketter/gaeldssanering/Pages/default.aspx iflg skemaerne er man ikke afskåret fra at søge, men om det resulterer i et afslag ved jeg ikke!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-03-09 17:38

Det skal man hverken have første gang og slet ikke anden gang. Så er det noget man gør bevist.
Vi andreda ikke betale vores penge i skat til sådanne ting.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-09 17:45

Nu har en 60 årig invalidepensionist vel ikke meget at bruge en gældssanering til....

Hun vil jo under alle omstændigheder være på offentlig forsørgelse resten af livet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-09 19:24

Citat
Nu har en 60 årig invalidepensionist vel ikke meget at bruge en gældssanering til....

Jooo hvorfor da ikke??? Hvis hun betaler af på sin gæld, er det en stor belastning i økonomien, når hun er førtidspensionist hvor der ikke er for meget at leve af.

Selvfølgelig kan hun søge, men jeg tvivler på at hun får bevilget for 2. gang

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-03-09 19:48

hawaii7

som sædvanlig ytrer du dig som din forstand tillader

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-03-09 19:51

hawaii7

Vi andreda ikke betale vores penge i skat til sådanne ting.

prøv lige at oversætte til dansk, det kanske er svært for en invandre, der virkeligt nasser på samfundet

per

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-09 05:25

Tak for svaret 3773.