/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Er jeg sikret nok ?
Fra : Jesper_wood
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 12-03-09 07:09

Det er hvad jeg bruger nu:

Antivirus: Norton 2008 / AVG Free
Spyware: SpyBot
Browser: Firefox 3
Netbank: Scanner ingen jeg logger på, keyfil ligger ikke på comen.
Netværk: Beskyttet med lang adgangskode.

Kan man gøre mere ?

Kommentar
Fra : boelha

Dato : 12-03-09 07:41

Ja,du kan gøre mere, Du skal ikke køre med to antivirusprgrammer på computeren samtidig!

Citat
Antivirus: Norton 2008 / AVG Free

Kommentar
Fra : zerpico

Dato : 12-03-09 07:41

Se ud til du er dækket godt nok ind.

Mvh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-03-09 07:51

Smid norton ud

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 12-03-09 09:10

Jeg har i mange år kørt med freeware versionen af Avast - antivirus og Kerio firewall freeware. Disse programmer anbefales iøvrigt på spywarefri.dk
Det er supper programmer som altid har beskyttet min pc godt.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-03-09 09:47

To antivirus samtidig giver dårligere beskyttelse end et, fordi de vil konflikte.

Generelt mangler du nogle ting. Lidt inspiration her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156

Hvis du kører Vista, så kig her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=949

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 12-03-09 09:56

Umiddelbart, kan du ikke gøre mere, men da der hele tiden dukke nyt "snavs" op, skal du søreg for at have alle dine drivere osv. opdateret. Brug gerne dette program, det virker således, at du får besked om sikkerhedsrisiko:

http://programmer.downloadcentral.dk/?SecuniaPSI/PrivatlivOnline/Internet/2029

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 13-03-09 06:34

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-03-09 07:39

Selv tak Jesper_wood.