/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
"Ny" Brugt Bil & Forsikring ??
Fra : snoop
Vist : 1303 gange
50 point
Dato : 21-10-01 10:34

Jeg har fundet en forhandler, der hvis man køber brugt bil hos ham, vil
tegne en ansvarsforsikring uden selvrisiko, årlig præmie 5624 kr.

Jeg har ikke kunnet finde det billiger hos noget forsikringsselskab. ( Jeg
er under 25 år )

Jeg ville så hører om der er nogen der kender til andre sælgere der fører
denne praksis ??

Helst på sjælland, gerne et link hvis de har en hjemmeside!!

Den jeg har kigget på heder www.lkauto.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-01 10:03

"snoop" <snoop.news@kandu.dk> skrev :

>Jeg har fundet en forhandler, der hvis man køber brugt bil hos ham, vil
>tegne en ansvarsforsikring uden selvrisiko, årlig præmie 5624 kr.

Dem er der vist flere af - du skal nok passe på om der ligge en fælde
og gemmer sig i form af at præmien kun er lav det første år, og så
derefter stiger voldsomt .
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 21-10-01 12:14

Hej Snoop.
Jeg vil absolut anbefale dig at kontakte FDM -Teknisk/jura afd. http://www.bilguiden.dk/Info/FDM/Default.cfm
Desuden er der en stor Database over brugte biler på siden.

Mvh
Basses

Kommentar
Fra : snoop

Dato : 21-10-01 15:08

Det jeg mangler er nogle links til forhandlere, som kan tilbyde billig ansvarsforsikring, ved køb af brugt bil.

Men tak for de forskellige links de er jo altid brug bare..

Kommentar
Fra : snoop

Dato : 21-10-01 17:48

Det er der da helt sikkert, men jeg var nu mere på jagt efter en der havde noget merer præcist!
Eller en som har erfaring med at købe forsikring gennem en forhandler !!

Kommentar
Fra : volvo340ejer

Dato : 02-12-01 17:11

Hej Snoop
Jeg er 21 år og har i marts 2001 købt mig en dejlig volvo 340 fra ´86!
Jeg vidste ikke hvilket forsikringsselskab jeg skulle vælge, og næsten allesammen var meget dyre!
Men så fandt jeg GF-forsikring!
De har en forsikringsgruppe der hedder NY-billist!
Her er jeg forsikret for lige over 6000 kr. årligt. Dette er så også kun ansvarsforsikring, men dette er da og fint
GF har nogle gode tilbud! Bla. var jeg på køreteknisk anlæg i Randers for 100 kr.
Du kan finde ud af hvor meget det vil koste for dig på http://www.gfforsikring.dk
Mvh. Peter Damgaard
op.damgaard@mail.tele.dk
P.S En meget glad Volvo 340 ejer

Kommentar
Fra : volvo340ejer

Dato : 02-12-01 17:12

Hej Snoop
Jeg er 21 år og har i marts 2001 købt mig en dejlig volvo 340 fra ´86!
Jeg vidste ikke hvilket forsikringsselskab jeg skulle vælge, og næsten allesammen var meget dyre!
Men så fandt jeg GF-forsikring!
De har en forsikringsgruppe der hedder NY-billist!
Her er jeg forsikret for lige over 6000 kr. årligt. Dette er så også kun ansvarsforsikring, men dette er da og fint
GF har nogle gode tilbud! Bla. var jeg på køreteknisk anlæg i Randers for 100 kr.
Du kan finde ud af hvor meget det vil koste for dig på http://www.gfforsikring.dk
Mvh. Peter Damgaard
op.damgaard@mail.tele.dk
P.S En meget glad Volvo 340 ejer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 21:53

"volvo340ejer" <volvo340ejer.news@kandu.dk> wrote in message
news:RisO7.965$z4.144896@news000.worldonline.dk...
> Hej Snoop
> Jeg er 21 år og har i marts 2001 købt mig en dejlig volvo 340 fra ´86!
> Jeg vidste ikke hvilket forsikringsselskab jeg skulle vælge, og næsten
> allesammen var meget dyre!
> Men så fandt jeg GF-forsikring!

Øhm, når man bruger deres forsikringsberegningsdimsting så er den da ikke
meget billigere end mange andre selskaber?

Noget andet er at jeg ikke har haft særlig gode erfaringer med gf, men det
er en helt anden snak og i forbindelse med et hustag...

--
Mvh
Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Accepteret svar
Fra : andersdam

Modtaget 50 point
Dato : 17-06-02 17:05

Jeg har tegnet ansvarsforsikring hos GF-Forsikring. Det er uden tvivl det billigste hvis man er ny-billist. Ud over en ganske udemærket ansvarsforsikring, for man tilmed Dansk Autohjælp oven i hatten...
GF har min varmeste anbefaling.

Kommentar
Fra : valin

Dato : 27-06-02 16:38

Andersdam har fuldstændig ret, jeg tror bare ikke, at GF har afdelinger på Sjælland, men tjek deres hjemmeside, som er:
GFforsikring.dk

Kommentar
Fra : valin

Dato : 27-06-02 16:42

ps. desuden er de til at forhandle med, hvis man har lidt købmandsskab i sig. jeg var ny for nogle år siden, men fik krejlet mig til, at jeg fik min kærestes ancenitet... jeg har kun haft egen bil i to år, men har allerede 4 års ancenitet.
EKS. en BMW 320i som går under kat. specialbiler i GF, fik jeg forsikret for kun 3400 pr år. (ansvar) med en selvrisiko på kun 1200.-