/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forslag til kategori
Fra : ibt
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 11-03-09 21:01

Der et omfattende antal kategorier om computer teknik, men ingen om almen teknik.
så f.eks elektronik, elektroteknik, mekanik osv.

Bare et forslag til flere kategorier

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-09 21:04

Dit forslag skal du skrive til kandu om

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Brugerne kan ikke tilføje flere kategorier.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 11-03-09 21:05

Hej ibt.

Du kan jo prøve at foreslå det til kandu via e-mail. Personligt har jeg skrevet til dem to gange for at spørge om noget den ene gang. Den anden gang for at få slettet min profil.

Men ved du hvad? Ingen respons derfra. Underligt ik'?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 11-03-09 22:14

Citat
Men ved du hvad? Ingen respons derfra. Underligt ik'?

Næh, egentlig ikke...

Det er sikkert en robot der kører dette site, for som man kan læse af og til, er der ike nogen respons fra Kandu og ingen får de præmier der er udlovet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-03-09 09:20

LOOOL iah nej der sidder skam nogen et eller andet sted. Sommetider sletter de en profil eller to. Eller fratager smarte dobbeltprofiler deres poæng!

Men du har ret, de betaler ikke gerne hvad de skylder. Ejheller er de bestemt ikke berømte for at svare på mails.