/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
får jeg tilbagebetalt skat?
Fra : Angelica
Vist : 1198 gange
100 point
Dato : 11-03-09 19:03

Hvordan er jeg om jeg får noget tilbage fra skat eller om jeg skylder dem?

De siger man kan se det på skat egen hjemmesiden men der stirrer jeg mig godt
nok blind..

Accepteret svar
Fra : MissXX

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-09 19:05

Hvis du er logget ind på tastselv.skat.dk kan du se hvor meget du skal have tilbage eller måske betale. Du skal kigge på din årsopgørelse 2008, som du finder i den miderste søjle på startbilleder efter login.

Er du logget ind?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-03-09 19:06

Det kan jeg ikke svare på om du skal have penge tilbage.
Hvis du er blind, så skaf dig et par briller.
Du kan se din egen selvangivelse på www.skat.dk

hawaii7

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-03-09 19:07

Du skal starte her, og log ind med de muligheder der bliver fremvist.
http://www.tastselv.toldskat.dk/

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 11-03-09 19:08

hvor får jeg min kode fra? skal jeg finde et skat kort frem?

bruger allerede briller og det var ment i ironi ikk bogstavligtalt..

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 11-03-09 19:10

Du skal bestille en ny kode på samme side, som du logge ind på. I løbet af 5 dage får du den nye kode med posten. Og så kan du ellers logge ind igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-09 19:12

Bestil kode

https://www.tastselv.skat.dk/borger/bestilkode

Og det er først fra den 12.03.09 du kan se din årsopgørelse for 2008 (i morgen)

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1738710&vId=0

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 11-03-09 19:13

Nope - årsopgørelser kunne ses fra igår....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-03-09 19:15

Få en digital signatur, den åbner flere døre.

Skats side skal man nu bladre lidt igennem for at finde tingene....typisk, men årsopgørelsen ligger i "skattemappen"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-09 19:15

Der står 12.03.09 på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 11-03-09 19:17

12.03.09 var også den dato, som først blev meldt ud. Men de blev lagt i vores skattemapper igår.

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 11-03-09 19:21

Tak for svaret MissXX.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-03-09 19:49

Lige et lille kuriosium: Når du er logget ind,så tast ikke på "tilbage" tast eller "tilbage" pil på browser.
Så får du en "siden er for gammel" melding. Tast i stedet igen på "tast selv menu".
Ellers skal du starte forfra,med login.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-03-09 20:09

Yes, jeg skal have penge tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-03-09 20:18

Jeg har også printet min årsopgørelse ud og skal have penge tilbage.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 11-03-09 20:46

har lige tjekket dit cpr,du skal ikke have en krone tilbage,, trærtimod.