/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Win 'hakker' ved trådløs
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 396 gange
80 point
Dato : 11-03-09 18:37

Hej

Jeg har et underligt problem. Jeg brugte indtil for nyligt windows til at logge på mit trådløse netværk, men af mærkværdige årsager, kan jeg ikke længere komme på mit eget netværk. Jeg kan sagtens se det, når jeg søger efter netværket, men når jeg prøver at logge på, står der, at den henter netværsadressen, og det er ligesom en pladespiller, der er gået i hak, den bliver ved og ved igen og igen med at prøve på at hente netværksadressen, men altså uden resultat. Jeg bruger stadig Windows XP (heldigvis) og har de seneste opdateringer, men har altså stadig problemet. Jeg har fundet et program fra Intel, som kan logge på for mig, som virker ganske udmærket, men jeg tror, at førnævnte problem er kernen til flere problemer med mit netværk. Nogen der har et godt råd?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-03-09 22:44

Er det sådan, at du kan komme på det lokale netværk,men at du ikke kan komme ud af huset, til det store internet?
Kan du se evt andre maskiner?