/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjern en gammel digital signat
Fra : axelbjarne
Vist : 1298 gange
200 point
Dato : 11-03-09 17:00

Jeg sidder ved en vens computer. Har installeret en ny digital signatur, men den virker ikke lige i øjeblikket, har prøvet at ringe til danID, og de sagde, at der var problemer med at få den til at virke.
Forkert adgangskode lød meldingen på. Går jeg ind og vil lave en ny adgangskode, kan jeg se, at den gamle signatur stadig er der fra 2008. Men den nye ligger der også. Hvordan fjerner jeg den gamle?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 11-03-09 17:08

Pröv evt at nulstille Explore

Värktöjer>internet indstillinger>Advanceret>Nulstil
måske det löser dit problem?
Kender ikke til Digital signatur, kan väre den skjuler sig et sted på din harddisk, og skal slettes derfra.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-03-09 17:13

Du kan simpelt hen bare slette den gamle digitale signatur, så virker den ikke mere.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 11-03-09 17:18

Du skal ind på deres hjemmeside der står hvorledes man fjerner den - det er ikke nok med slet etc den gemmer stadig de gamle data når du så lægger en ny på hentes den tidligere signatur

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-03-09 17:30

Der er ingen anvisning på hvordan den gamle signatur fjernes....det mest interessante må være, hvor har den placeret sig...

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 11-03-09 17:43
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-09 17:45

Min digitale signatur ligger under - programmer - TDC
digital signatur CSP

At der ligger to gør ikke noget, vælg den rigtige og log ind.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-03-09 18:12

Min ligger også under Programmer og har lavet sin egen mappe som hedder Digital sign.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-03-09 18:25

Fejlen ligger hos danID, det er overhovedet ikke til at komme igennem, så efter min bedste overbevisning, har jeg hentet den med fejl.

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-03-09 18:25

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-03-09 19:26

DanID har nok startproblemer.
Jag kan ikke logge ind på TDC-online med digitalsignatur.
De henviser til et tidligere brugernavn og password.

Skat og e-post er på DanID, det fungerer udmærket.
Med tiden skal vi bruge DanID til netbank og alt offentligt.

Kommentar
Fra : Manse9933