/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gendannelse i Vista
Fra : Jan4100
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 11-03-09 10:51

I det goe gamle xp var der en funtion hvor man kunne gendanne computeren vist man havde deletet et program som man sennere kunne bruge igen , kan man overhoved det med Vista og hvordan ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-03-09 10:54

Vista har systemgendannelse også.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-09 10:54

Det har man ALDRIG kunnet i XP Og derfor heller ikke i Vista....

Du kan gendanne komputeren til et tidligere tidspunkt - men det er KUN registreringsdatabasen du gendanner - ikke slettede filer og programmer....

Det foregår på samme måde i Vista som det gjorde i XP...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-09 11:25

Citat
Systemgendannelse kan foretage ændringer af Windows-systemfiler, indstillinger i registreringsdatabasen og programmer, der er installeret på computeren. Systemgendannelse kan også foretage ændringer af scripts, batchfiler og andre typer eksekverbare filer på computeren. Personlige filer som f.eks. dokumenter, e-mail, fotos og musikfiler ændres ikke.

Herfra:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/d2c85f69-c062-49a5-8ccc-27af998b4fed1030.mspx

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-09 11:33

Citat
Windows Vista giver dig mulighed for at gendanne slettede filer eller tidligere versioner af filer og mapper, ved hjælp af gendannelsespunkter skabt af værktøjet's System Restore. For at bruge denne metode til at oprette gendannelsespunkter før / rednings-data (gendannelsespunkt). Specifikt, at systemet er indstillet på et bestemt tidspunkt for at gøre harddisken stat filer og mapper på det tidspunkt, der skaber dette punkt, således at der senere kan du få adgang til filer, som de viste på det tidspunkt, hvor det blev oprettet " gendannelsespunkt. "

Herfra:
http://www.stealthsettings.com/da/recuperare-fisiere-sterse-sau-modificate-pe-windows-vista.html/

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 12-03-09 10:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-09 11:18

Velbekommen