/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : Laika_pigen
Vist : 546 gange
25 point
Dato : 11-03-09 07:02

Godmorgen kandu'er.

Min kærestes søn spørger om der ikke er nogen som kender nogle snydekoder eller andet, så man hurtigt kan få en masse point i level og "penge" til at købe ting for?

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-09 08:14

Iflg sønnen.........Nej det findes ikke... han må pænt arbejde sig til dem

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-03-09 09:38

Hvornår er der kommet levels på Facebook?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-09 09:52

Kortoververden... det er heller ikke på selve Facebook, men de spil du finder på Mind Jolt via Facebook

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-03-09 09:54

Kortoververden

Det er i det spil som hedder Pet Society.

Nordsted1 Grunden til jeg spørger for ham, er at en af hans venner havde 85000 point igår og idag har han over 447000 point.

Også kan han kun ha snydt siger sønnik.

Hilsen Laika_Pigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-09 09:58

Jeg kender ikke Pet society...........men vil da godt indrømme at det lyder som om der er snydt - og min søn er ikke hjemme så jeg kan spørge ham... tror nu også mest at sønnen fanger mus i et spil

Hva' sjov er der ved at spille med snyd

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-03-09 10:25

Ja det ved jeg heller ikke. Men nu gå det vist ud på at den som har den pet med flest point er den sejeste.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 25 point
Dato : 11-03-09 10:37

Laika_pigen, prøv at se her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Pet+Society%2Bsnydekoder&meta=&aq=f&oq=

måske jeg lige skal opgraderer min søn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-09 10:41
Kommentar
Fra : iah

Dato : 11-03-09 23:28

Citat
måske jeg lige skal opgraderer min søn

Interessant! Hvordan opgraderer man sine børn?
Med og til hvad?

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-03-09 17:44

Tak for svaret Nordsted1.