/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Sclerose tilskud af ELPHANTA
Fra : rujo
Vist : 1495 gange
100 point
Dato : 10-03-09 09:37

Hej

Er der nogen der kender nogle piller der hedder elphanta, nogle en meget god ven af mig har fået for noget tid tiden hun syntes det hjalp lidt, men hun ved ikke hvor de kan købes er der nogen der ved noget om det det???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-09 10:05

Hun må da vide hvem der gav hende dem,
lægen eller en alternativ kvacker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-09 10:08
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-09 10:10

Citat
Da ingen af produkterne har markedsføringstilladelse her i landet, vil det være en overtrædelse af lægemiddellovens § 7 at forhandle produkterne. Hvis Lægemiddelstyrelsen bliver opmærksom på, at produkterne forhandles eller at der reklameres for produkterne, vil vi rette henvendelse til den pågældende virksomhed, for at få salget og/eller reklameringen bragt til ophør

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-09 11:12

Under varemærket elphanta findes 11 produkter.

Noget mere end elphanta må det hedde.

Og det er sikkert købt i udlandet.

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 15-03-09 17:52

det lyder ellers rigtigt spændende - er desværre også meget plaget af sclerose i familien, så jeg er da interesseret i hvad det er for et produkt