/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Som sædvanlig er jeg en idiot.
Fra : kipumi
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 10-03-09 09:24

Jeg kom til at trykke ja i stedet for nej - og det er jo en rigtig dårlig ide på Internettet. dvs. jeg fik gjort Window Live til min startside. Selv om jeg har fået Google igen til startside, så ligger den der Windows Live lige unde rog med toolbar og det hele. Hvordan får jeg den helt væk. Jeg skal have MSM - ellers ikke andet, og det ha rjeg også, og det fungerer fint.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-03-09 09:56

Tilføj/fjerne programmer

Og find så den rigtige msn, og husk at fjerne fluebenet ved toolbar og andet skidt, når du installerer igen

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 10-03-09 20:22

Tak for svaret Olesen-50. Så fik jeg klaret det.