/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Storkespringvandet
Fra : Højris
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 10-03-09 03:06

Der er nok ikke en kategori med kultur og kulturarv pudsigt nok.
Er der nogle her på Kandu der er bevidst om at
Ritt & Bondam er gået helt banannas.

Storkespringvandet i København er et af byens vartegn og en del af vores fælles kulturarv. Vi ønsker ikke at Storkespringvandet skal rives ned for at gøre plads til en ny H&M Megastore!!

18.marts 2009 holder Københavns Kommunes Teknik og Miljøudvalg sit næste møde!! DET ER S'GU SNART!

STØT OP og lad os få mindst 10.000 københavnere med i gruppen inden da.
Saxet på Fasebook.
Højris
NB. vender tilbage med mere stuff.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-03-09 06:53

Er det allerede 1. april

Alternativt, læg et link til oplsyningen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-03-09 10:25

Det må da være en ommer
Der har jeg i mine unge dage danset og sunget.

Det kan da bare ikke passe

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-03-09 10:49
Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-09 11:03

Kære Kandu'er

Det er en and, eller også har de meget dygtige skuespillere ansat i Københavns Kommune, jeg har lige ringet til sekretæren for Miljø- og teknikudvalget, der slog en høj latter op da jeg fortalte hende om "sagen", og jeg har nu mailet hende sludderet fra Facebook!

Så vi kan roligt danse videre om Storkespringvandet, og lade være at gå i selvsving over absurditeter (storkene er i øvrigt hejrer)

Hvis man nogensinde skulle få den sindsyge idé at ødelægge en af vores største turistmagneter ville det ALDRIG ske i et valgår, det ville kræve en forudgående kæmpe høring af gud og hvermand, inkl. Miljøsystemet, sagen ville blive indanket jeg ved ikke hvor mange steder osv, osv.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-03-09 11:44

Ja der kan man se hvad der kan ske, kl. lort om natten hvor jeg burde sove.
Man kan da sige at eksperimentet lykkedes,hvis det var at få "mig" til at tænke en ekstra gang inden at jeg hopper på hvad som helst.
Men det var der jo også i 1000 vis andre der gjorde, incl vagnr.
God gået vagnr de fik et godt grin derinde.
Citat
Denne gruppe er oprettet som et psykologisk eksperiment i forbindelse med i undervisningen i faget internetpsykologi på Københavns Universitet.

Der er, så vidt jeg er informeret, INGEN planer om at lave det mindste om ved Storkespringvandet.

Gruppens medlemmer vil få en rar mail med sandheden om gruppen 6.maj, hvor kurset ender.

Hav et fantastisk forår!

Linket ku jeg ikke fixe men som tideligere nævnt Facebook.
Højris

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 10-03-09 21:21

Tak for svaret vagnr.
Ja heldigvis var det en and.
Det kan da undertiden godt være lidt svært at gennemskue, hvad de politigere får af fixe ider. Hej
Højris

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 11-03-09 05:30

Selv tak, Højris.

Med over tredive år bag mig som embedsmand i div. ministerier hjælper det lidt på fornemmelsen for aprilsnar