/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs - Netgear Router
Fra : IT-katten
Vist : 545 gange
10 point
Dato : 09-03-09 21:17

Hej

Jeg har kørt trådløs med NETGEAR uden problemer i næsten 3 år.

Jeg blev nødt til at konfigurere min bærbare computer om og geninstalleret min trådløse netværk.
Jeg kan så komme på Internettet, men næste dag kan jeg ikke få forbindelse.
Hvis jeg trykker reset på routeren og kobler ADSL fra og starter forfra så kan jeg igen komme på nettet - men kun i et døgn.

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor den ikke kan holde forbindelsen ??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-03-09 22:35

Hvordan reagere den, hvis du køre on-kabel ???
Har du sat den til at vælge dit eget netværk som fortrukken i den trådløse del ???

Kommentar
Fra : IT-katten

Dato : 10-03-09 11:43

Den kører fint on-kabel.
Ja, jeg har sat den til at vælge mit eget netværk i den trådløse del.
Jeg kan se at den vælger rigtigt for det virker ca. et døgn.
Hvis jeg går ind i kontrolpanel vælger status og derefter detaljer så står der:

Rettigheden opnået: 10-03-2009 11:15:28
Rettigheden udløber: 11-03-2009 11:15:28

kan det have noget med det at gøre

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 10 point
Dato : 10-03-09 16:37

Jeg kender ikke menuen i din router, men den bør selv opdatere de tilsluttede forbindelser med det angivne interval.
Check om du evt kan gøre noget ved at hente en opdatering af firmvaren til din model.

Kommentar
Fra : IT-katten

Dato : 11-03-09 14:13

Ok det vil jeg prøve, jeg vender tilbage hvis det ikke giver noget resultat.

Kommentar
Fra : IT-katten

Dato : 12-03-09 19:30

På mirakuløs vis har forbindelsen holdt sig fast i over 2 døgn - uden at jeg har gjort noget.

Godkendelse af svar
Fra : IT-katten

Dato : 12-03-09 19:32

Tak for svaret severino.

Nogle gange løser problemerne sig selv!!!
Eftersom du var den eneste, der har kommenteret mit problem får du point'ene.