/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ferie - single med børn
Fra : hyldeborg
Vist : 1283 gange
200 point
Dato : 09-03-09 19:17

Hej!

Jeg er en single-mor med to store drenge på henholdsvis 13 og 17 år. Vi vil gerne på ferie et eller andet sted sydpå, og det skal gerne være en eller anden form for aktiv-ferie. Gerne med noget klatring og noget mountain-bike o.l. Vi er alle tre i god form på motionist-plan.

Jeg vil gerne rejse sammen med ligestillede. Altså andre singler med store børn, der også synes det er sjovt, at lave noget aktivt fysisk i sin ferie, og ikke udelukkende ligge ved stranden.

Er der nogen herinde på kan.dk, som kender nogen der har prøvet sådan noget, eller som kender til en rejsearrangør der arrangerer den slags rejser?

Der er flere rejsearrangører der arrangerer single-rejser, men det er ikke med børn. Ikke dem jeg lige umiddelbart kan finde i hvert fald.

På forhånd tak

vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 09-03-09 19:29
Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 09-03-09 19:31

Prøv evt. www.vildmarksliv.dk
men de er måske lidt dyre??

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 200 point
Dato : 09-03-09 20:42

Hej!

Her er en masse at kigge på/blive inspireret af (scroll ned, rigtig mange links) - god ferie
http://www.singleinternet.dk/singlerejserne.htm

Eller hvad med en aktiv ferie i Frankrig - uge 28 er forbeholdt singler med børn - Ferien med de bedste rammer for singlerne. Eget fællesrejsehotel hvor man kommer på madhold og deltager i praktiske gøremål. Hyggeligt selskab og masser af aktiviteter.
Læs mere her
http://www.travelmarket.dk/cfml/traveloffer.cfm?nSupplierId=21&product_id=101330589&strKeyDestination=FR

Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 14-03-09 14:37

Jeg ville nu gerne ha' haft nogle flere bud, men det er rigtigt gode bud du er kommet med HelleBirgitte. Tak for det

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-03-09 16:12

Tak skal du ha´ håber I får en rigtig god ferie