/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Agerhøns.
Fra : bb1
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 09-03-09 16:27

De mest veluddannede og vel dermed også de klogeste på det område er ansat i D. M.U. Kalø
se havd de skriver om hundetræning og optælling:

http://www.dmu.dk/NR/rdonlyres/658DCB44-24FF-46E6-904D-F78AE8F29A58/0/sehvordan.pdf

Er de dummere end hylekoret- som kalder sig jægere??????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-09 17:05

Åbenbart lider nogle jægere af en middelsvær vævefejl i kysen!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-03-09 17:16

B.t.i.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-03-09 01:02

Jeg kan ikke se noget om hundetræning i det dokument.......

Medmindre der ligger en hund begravet i det

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-09 02:17

Det hylerne laver vrøvl over er at der trænes jagthunde på agerhøns,når de er udparrede. Det linket siger er, at det kan man godt..

Så er det jeg spørger: Hvem skal man tro på?

Her er et link mere, som er indnu klaere i sin forklaring: http://www.jaegerforbundet.dk/page651.aspx?recordid651=1136

Jeg spørger så igen - hvem ved noget og hvem vrøvler fordi de er uviende.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-03-09 02:45

Hvorfor ikke bare bruge katte istedetfor til at opspore fuglene, de må være bedre til det da de har et mere "naturligt" forhold end hunde til fugle som fødekilde, og kan også klatre i træer hvis det skulle blive aktuelt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-03-09 03:28

Godt nok Luffe, men nu lever agerhøns altså ikke i træerne og kattene vil sikker jage dem, hvis de opdager dem på jorden og det må de jo ikke for HYLERNE. Hundene de står blot for dem i en stram stand

Nu har jeg snart fri - det har været en rolig nat.....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 06-04-09 03:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål